|
|
||||
|
||||
|
Muoviosien ehostus
Jotain pitäisi keksiä noille sisustan muoviosille, varsinkin keskikonsolissa olevissa on jo aikalailla käytönjälkiä..
Onko noitten maalaus mahdollista ja millaisilla välineillä ja toimenpiteillä homma tulisi hoitaa? Tavoite olisi kuitenkin mattapinta. Mitenkäs kenkkumaisia laitettavia noi sisustan "hiilikuitutarrat" olisivat? Toi hiilikuitu jäljitelmä rupee kyllä jo toisaalta tympimään kun sitä näkee jo jokapaikassa, joku harjattu alumiini kiinnostas jos löytys tarrana.. Ehdotuksia ja vinkkejä otetaan vastaan
|
||||
|
||||
|
Minkävärinen sisusta?
Jos musta, niin valmista puolihimmeää vinyylimaalia saa spraypullossa. Muuten joutuu sekoittamaan oikean sävyn jonkin mallikappaleen mukaan, spraypulloon. Alle suihkaistaan muovipohjuste. Tärkeintä tuossa hommassa on että silikoninpoistoaineella maalattava kappale puhdistetaan, mielellään vaikka kolmeen kertaan. Esim. tuolta lisäohjeita ja maalit+tarvikkeet: http://www.decovari.fi |
|
|
||||
|
||||
|
onko kukaan kokeillu plastidipiä tohon, ainakin youtuben mukaan aika paljonkin on tehty kojetauluja ja kiva kumimainen pinta jonka pitäis ihan kestääkin..
|
|
|
||||
|
||||
|
Noi muoviosat on ehkä lähinnä metallinharmaat, mutta mustaa olen aatellut
jos ne tulee maalattua.. Kiitokset vinkistä Quote:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on keskikonsoli plast dipistä. Tuolta minun tredistä löytyy kuva. Huomioi että siitä plast dipistä pitää tehdä riittävän paksu jotta kestää.
Muuta huonoa siihen jää "tavallaa" pöly kiinni. |
|
|
||||
|
||||
|
Jenkkien Vette-shopeista, ainakin Corvette Americalta saa oikean sävyistä väriä ja primeria joko spraynä tai purkissa. Ei vaan saa lentorahtina lähettää, joten kontissa tuli mulle c1; seen pari purkkia.
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
http://nukka-pinta.net/?gclid=CLK7os...FUNe3godaV8AeA tuommosta joskus harkitsin ,miten lienee kestävä käytössä
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
esim. normaalin auton kojelauta ?
|
||||
|
||||
|
Toi nukkaus on ollut kojelauta luokkaa 200-250¤ esim e36 bemariin. Kyllä se ihan kestää normikulutuksen siviilissäkin jos noissa ralliautoissakin kestää.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|