|
|
||||
|
||||
|
C3 tasauspyörästö haussa
Etsin levylukollista tasauspyörästöä C3 1980 Corvetteeni. Välityssuhde tulee olemaan 3.07:1. Kysessähän on Dana 44, jossa ns. carrier brake on 3.73 ja alaspäin. Nyt siis autossani vielä on eri välityssuhde 4.27 ja nykyinen tasauspyörästökin siis välityssuhteelle 3.92 ja siitä ylöspäin.
Kuulemma monet luettelot ulottuvat vuoteen 1979, mutta ensimmäinen alumiinikuorinen 1980 on vähän epäselvä. Ei olisi aivan varmaa tuleeko välttämättä oikea noilla spekseillä, vai onko ko. vuosimallin tasauspyörästöön tehty alkujaan jokin oma erityisominaisuus. Osaisiko joku sanoa onko tasauspyörästössä jotain erityistä huomioitavaa ja mistä sitä kannattaisi hankkia? |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Oletko tilannut tuolta aiemmin jotain? Netissä ei näe kuljetus ym. kustannuksia, joita tuotteen hinnan päälle tulee.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kannattaa varmaan lähettää esimerkiksi sähköpostia firmalle niistä kuljetusvaihtoehdoista ja hinnoista, loput kustannukset voikin siitä laskea itse.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oon useasti tilannut tuolta, homma on toiminut joka kerta moitteettomasti. |
|
|
||||
|
||||
|
Ikerds ei ole vastannut kyselyihini. Onko tämä paikka (ja Spicer) tuttu: http://www.justdifferentials.com/TLD...tld44vette.htm
|
|
|
||||
|
||||
|
Kesä on mennyt onnellisesti ajellessa uudella perävälityksellä. Päivitänpä tämän tarinan, jos vaikka olisi jollekin hyödyksi. Pääosin näytti siltä, että ei ollut uutta levylukollista perää saatavilla - vain kartiolukollisia eikä niitäkään kuin yhtä merkkiä. Lopulta www.justdifferentials.com (Cashmere, WA) oli se paikka paikka, josta sai uuden (ei rebuilt, ei käytetty) hyvän "limited slip" -perän. Eikä kuulemma ollut viimeinen. Tasan kaksi viikkoa tilauksesta lukkoperä oli noudettavissa paikallisesta postista. Mikäli jollain sattuu olemaan tarvetta ehjälle ja toimivalle lukkoperälle (carrier) välityssuhteelle 3.92 ja ylöspäin, niin minulla on vapaana. Yhtä lailla jos on tarvetta ehjälle ja toimivalle tiheälle Danan perän yhdistelmälle lautanen ja kartiopyörä (ring and pinion) välityssuhteelle 4,27 (47-11), niin täällä on vapaana.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|