|
|
||||
|
||||
|
SD VE Tuning Probleema
Törmäsin oheiseen ongelmaan tänään kun yritin saada VE tauluja kohdalleen.
![]() Jostain syystä Advance ajaa itsensä nollaan vaikka kaikki Spark taulut on kunnossa ja korjaukset pois käytöstä .... Onko ideaa mitä olen unohtanut ? Ohessa vielä Low Octane taulu, johon PCMn pitäisi pönöttää MAF fail tilanteessa. ![]() Nollaan ajo tapahtuu noin 10 sekunnin käynnin jälkeen. |
|
|
||||
|
||||
|
Ja sinä siellä tänään taisit ajella lentokentän kupeessa, arvelinkin että onkohan joku scannaus menossa
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olin paikalla -- (:=) --- 8 kertaa säädin MAFia. Lopputulos ei edelleenkään häävi eli tuppaa nykimään pintakaasun palattaessa ja silti edelleen laihalla alakiepeillä. Täytyy opetella noita Hptunersin saloja lisää. Jos jotain positiivista hakee niin isoilla kierroksilla meno on tosi vahvaa .... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
"Mickey I" lienee tuttu hahmo palstan pitkäaikaisille lukijoille. "Mickey II" on ollut mukana vähemmän aikaa, mutta maneerit on aivan samat. No, katsotaan paljonko saadaan irti..: http://www.youtube.com/watch?v=xJ4HcK7oH9M Suojastolle: sytkäennakko voi mennä nollaan monestakin syystä. Lue vaikka allaolevasta linkistä muutaman vuoden takaa, jossa tarinoin aiheesta (ja ämerican mestarisäätäjästä) muutaman viestin verran (alkaen viestistä 142): http://finnshark.com/forum/showthrea...475#post323475
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mutta jotain hyviäkin uutisia. Jenkkiguru oli jyvällä sähköpostiviestissään, mutta oli keksinyt ratkaisusta vain puolet. Se toinen puoli jäi puuttumaan, mutta luulen, että olen keksinyt niksin. Toki sitä pitää kokeilla. Ja tällä ei muuten ole mitään tekemistä sytkän ja seoksen kanssa, vaan juontaa juurensa aivan muualle.
|
||||
|
||||
|
OK! Kokeillaan vaan uusia niksejä,, parin viikon sisällä pitäis pulkka olla ajokunnossa säätöihin,,,ehkä olisi hyvä tsekata muitakin säätöjä kun tuli päivitetty toi lehti puhallinkin
|
|
|
||||
|
||||
|
joo meinasinki jo vetää tähä jotai viiltävää analyysii tost kuvast mut perkules ku kerkeski jo provoo ja ratkasee koko homma,,,
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hieno fiilis kun lamppu syttyy joskus näiden juttujen jälkeen. - Laitoin koneen OL tilaan - Lisäsin OL FA tauluun reippaasti kakkua - Suht hyvä veto tosin edelleen nykii vähän, mutta selkeästi paras O2 tulosmatriisi sofar.... - kokeilen seuraavaksi 1. Poistan sen Hybridi PE kuvion idlestä 2. Poistetaan CL käytöstä 3. Sitten vain simppeliä säätöä OL tilaan 4. Ne Cracker ja Follower asetukset on vakion asetuksissa mulla 5. Dynomittaus kyllä syyhyttää ..... Ratkaiskaa nyt toi sytkäongelma vielä tuossa VE SD säädössä ?? |
|
|
||||
|
||||
|
LS Hot Cam toimii ...
![]() Ohessa dataa tämän päivän skannauksista. Aika monta vaihetta tässä hommassa kun katsoin että kovalevyllä 67 eri versiota mun .hpt virityksia --- tässä sitä ollaan .... 1. MAF on poissa (P101,102, 103 SES lippu pois + MAF failure = 0Hz) 2. OL ainoastaan päällä -- ja CL asetettu pois eli että menee päälle vasta 141 astetta lämmössä. 3. Kuvissa on myös STFT päällä -- aluksi ajoin ilman sitä ja korjailin VE taulua --no paras ajo tulee kun korjatulle VE taululle (secondary) laittaa lopuksi päälle sen STFT enablen siinä Open Loop osuudessa. 4. Nypytys hävisi -- samoin InGear Idle on OK noin 800. 5. Pieni miinus sofar --- P/N Idle nopeus on koko ajan 1100 rpm vaikka mulla on komento taulussa 950 --- veikkaan että rikas seos aiheuttaa tuon ? -- Ohessa vielä pikkuvideonäyte siitä nypyttävästä InGear Idlestä --- tätä vaivaa ei tosin enää ole https://www.youtube.com/watch?v=ZcuoDNmYxzw |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|