|
|
||||
|
||||
|
Renkaat.
elikkä mitkäs olis mielestänne parhaat renkaat kadulle ja varttimailille. omat eaglet alkaa olemaan jo tosi kovat,6vuotta vanhat.Kevääl laita uudet,mut en oikee tiä mitkä,eli misä olis hyvät pidot..?
|
|
|
||||
|
||||
|
varttimailille katu sliksit ?? M/T ET streed radial ehkä, itsellä ei vielä kokemusta mutta mitä nyt muilta kuullut... Yleisrenkaina olen ollut tyytyväinen Misukoitten pilot sportteihin, ei halvimmat mutta pito on suht hyvä ja melukaan ei kuulu yli stereoiden. Ja yksi mitä olen eniten ihmetellyt, takarenkaat kestäneet koko ajokauden!!!!! En ole säälinyt sitten tippaakaan.
tosin vielä on vähän ajokautta jäljellä...
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Renkaat.
Pilot sporttei itsekin olen ajatellu,onko kellään kokemusta noista amerikkalaisten bf goodrich kumeist???
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Goodyear F1 Supercar renkaisiin päädyin viime syksynä. (sain renkaat keväällä/alkukesästä). Pitoa kehutaan erityisesti kuivalla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla takana bfg:t ja sateella ovat liukkaat mutta kivat!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Omassa paskakasassa on Pirellin PZerot (s), pito on kaikkiin tähän asti testattuhin hi perf kumeihin verrattuna omaa luokkaansa. Pito märällä on myös erinomainen.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|