| Ostetaan osat ja tarvikkeet Vara- ja viriosien sekä muiden romppeiden ostoilmoitukset. (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
c4 irrotettava kattopalatiiviste etuosaan.
Eli tarvisinkin ton etuosatiivisteen. Noi sivutiivisteet löytyikin jo auton tavaratilasta
Eli tälläisen sitten vissiin: http://www.ecklerscorvette.com/corve...1984-1996.html Last edited by johannes : 26.04.2014 at 08:52. |
|
|
||||
|
||||
|
Tarkoitatko coupea, jossa irrotettava kattopala? Coupe weatherstrip.
![]() Vai tarkoitatko convertiblea, jossa avattava rättikatto? Convertible top weatherstrip. ![]() Roadster on avo ja siinä on rättikatto, ei kattopalaa. Vai onko sinulla avoon irtonainen kovakatto? Hard top weathersrtip. Noista pitäisi selvitä puuttuva / puuttuvat tiivisteet ja sen nimi, olipa malli mikä tahansa. Huomaa, että myös vuosimallilla saattaa olla merkitystä. Last edited by janiv : 19.04.2014 at 20:19. |
|
|
||||
|
||||
|
Moi!
Tota irroitettavaa kattopalaa tarkoitin. Kiitos infosta, itse olen aina luullut et convertible=avo ja roadster=irroitettava kattopala. |
|
|
||||
|
||||
|
En tajua miksi tosta mun autosta oli revitte se katon ja tuulilasin välinen osuus pois. On kyllä sivultakin vähä huonos hapes, että ostanpa uuden. Tarjotkaa =)
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|