|
|
||||
|
||||
|
bensatankin korkin merkki
Typerää tehdä tällaiselle erillistä topicia.. mutta minkälainen on 74-veten bensatankin korkin merkki? Minulta kun moinen uupuu ja en oikein löytänyt googlella tai ebaystä tai ecklersiltä juuri tuota 74:sta..
|
||||
|
||||
|
Ei mikään ihme että et ole sitä mistään löytänyt, '74 taisi olla se vuosi jolloin bensatankinkorkissa ei ollut merkkiä laisinkaan!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ok! Jopas jotakin.. Ei tuollaistakaan voinut tietää. Nyt sitten taas pitää miettiä mitä tehdä kun tuli kiusaus hiukan fuskata ja pistää jonkun muun vuotisen merkin siihen.. voi olla aika orvon näköinen ilman. :/
|
||||
|
||||
|
Mä voisin vaihtaa päittäin sun kanssa mun merkin, seiskafemmassa on se "sunburst" merkki keskellä korkin kantta. Itse haluaisin kannen ilman merkkiä...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mul ainaskin on merkki kannessa
|
||||
|
||||
|
-74 ei kuulu olla merkkiä siinä kannessa..
-69-73 oli tälläne: ![]() ja-75-76 tälläne: ![]()
|
||||
|
||||
|
Mulla taas ei mut eipä tossa "paskakasassa" ollu paljoo muitakaan merkkejä
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
'74:n luukku on hyvä "custom" kikkare sen takia että siinä ei ole mitään reikää tahi upotusta... Vanhemmissa ('69-'73) taitaa olla reiät kiinnitystä varten ja '75-'76 on upotus ja kiinnitysreiät...
Mites '77, oliko silloin koko vuosi Crossed Flag luukussa? Etulokasuojissahan ei ollut alkupään autoissa mitään, mutta oliko bensatankin luukku jo merkattu? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sit leikitään et mul on -75 tai ihan ufo -76 ufokallis-avo, merkillinen Ajelen siis lottovoitolla...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tässä ois kuva -77:sta. Ei sitä tullut niin tarkkaan katottua http://www.delta.1g.fi/kuvat/Autot/C...4/IMG_0338.jpg
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|