|
|
||||
|
||||
|
? Kytkimestä
Kun ostin tko laatikon usasta, ja samalla uuden kytkin levyn,
niin myyjä neuvoi minua poistamaan nykyisestä Centerforcen asetelmastani käpälissä olevat painot, niistä on kuulemma luvassa vain ongelmia. ![]() Sen tarkemmin ei Joe tuota perustellut, onko muilla ollut ongelmia em. asetelman/painojen kanssa? |
|
|
||||
|
||||
|
Eikös Yorccin C4-konerempan yhteydessä käynyt ilmi, että osa noista oli jotenkin jumittunut ja aiheutti epätasapainoa?
|
||||
|
||||
|
Mulla ne ainakin on toiminu kahdessa kytkimestä, en poistaisi. Sen verran iso kiska et luulis tietävän mitä tekee..
|
|
|
||||
|
||||
|
Painot voivat ajan kanssa jäädä jumiin eri etäisyyksille keskipisteestä aiheuttaen epätasapainoa. Pois vain
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Noi painothan ei turhaan tuolla käpälissä ole,
vaan lisäävät "painetta" kierrosten kasvaessa, eikös? En niitä haluaisi poistaa, koska viime kesän LPR:n mailin köröttelyn jälkeen alkoi kytkin "ääritilanteissa" luistamaan, ja tuo punttien poisto ei tilannetta ainakaan paranna. Uusi kytkinlevyni pitäis olla pitävämpi, mutta taitaa olla paree vaihtaa asetelmakin jykevämpään ? ps. näyttäs että toi Yorkin asetelma ois erityyppinen, ja noi painot pääsis liikkumaan enemmän kuin mulla??? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on painot samalla tavalla kuin sulla. Tosin mulla on kaksi levyinen DYAD. Pitää kuin tauti. |
|
|
||||
|
||||
|
Eipä löytyny hertsikanpartislla mitään ??? kytkintä mulle hyllystä,
eli laitan ton vanhan asetelman uudella levyllä. Jumpataan sitten uudelleen jos ei pidä Ellei jollain ole nurkissa 11" 26 splinesista kytkintä joutilaana ? |
|
|
||||
|
||||
|
Paljos sulla on voimaa siinä moottorissa? Lähinnä sitä aikaisemman levyn luistamista mietin, olihan ohjeistuksen mukaisesti sisäänajettu?
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|