|
|
||||
|
||||
|
Noin 15-10 vanhat ja tuoreemmatkin löydöt. Eli sieltä 90-luvun alun omistajilta tähän mennessä: taka iskareide yläpään kiinnitys 13mm reiästä 10mm pultilla?! onko vähän väljä.
SEKÄ 454:n perässä oli 427:n vetolevy joka aiheutti laatikon halkeamisen ja yhden turbiini tuhon, kiiitos ihan v.i.t.u.n. paljon. Muuan kyseisiin laitteisiin keskittyneessä liikkeessä huollossa ollessaan ennen omistajan vaiohdosta ei huomattu että etu alatukivarsi oli huomattavan kiero vaikka juuri sinne kohdistuneen onnettomuuden johdosta siellä oli korjattavana? Missä ammatti taito/ylpeys? Mitähän vielä löydän, monta paikkaa tutkimatta. Kuinkas hurjia löydöksiä muut on tehny? |
|
|
||||
|
||||
|
Noita löytyy aina sitä mukaa kun tonkii... Lista on loputon!
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
C3:ssa oli tunkilla nostettu takapoikkitukivarsista. Tukivarret siis banaaninmuotoiset. Ostin Kepöstä "uudet" ja sieltä tuli samanlaiset. Kuulemma pitää olla käyrät...jepjep...
Ja oli mun -77:sta roku rosvo ottanut saastelaitteet ja L48:nkin pois ja pistänyt tilalle 014/461 -kombon...kerpele!!! C4:ssa oli alukannet "oikastu" hiekkapaperilla pamahtaneen kannentiivisteen jälkeen. Arvatkaa pamahtiko sitten mulla uudelleen?
|
||||
|
||||
|
Mä löysin oman 1988 vetten konehuoneesta todella ison ruuvimeisselin. Kauankohan on siellä majaillut, koska olen täysin varma, että ei ole minun omistajakaudelta. Siis se ruuvari ei ollut mitenkään näkyvässä paikassa, vaan pilkotti sieltä jostain välistä.
|
||||
|
||||
|
No, 15-50 vuodessa ehtii tapahtua vaikka mitä. Oman ketjun sais varmaan siitä, että mitä jengi on löytänyt penkkien alta...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Remppa osastolla on vaan omia virityksiä?? Muut on tehny korjaukset aina näköjään oikein. |
|
|
||||
|
||||
|
no ei ole helppoa ollu muillakaan. Täytyy ite hoitaa hommat sillee, että mahdollinen seuraava omistaja ei manaa minuu samalla lailla kuin mitä itse olen joutunut.
|
|
|
||||
|
||||
|
tuntuu et mun kotterossa on ollu kaikki paskana/paskasti korjattu mikä vaan voi olla..sekös naurattaa
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Mun kärryssä olen suomessa vasta toinen omistaja niin edellisen jäljiltä olen löytänyt myös SportsCarCenterin ryssityn oven maalauksen josta edellinen omistajakaan ei tiennyt kun maalasin oven pienet naarmut piiloon.
Penkin alta on löytynyt niin markkoja kuin eurojakin, mutta hauskin oli että löytyi entisen omistajan Mummon Mökin avain
|
||||
|
||||
|
Mulla suurin tuhoaja lienee ollut Metro-Auto. Valohässäkät on kyllä sen näköistä söhellystä. Yksi tuttu korjaaja sanoi, että on "ihan Metro-Auton näköistä" ja Astroja (siis Chevy) paloi kuulemma aikoinaan muutama moisilla virityksillä..
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|