|
|
||||
|
||||
|
Tämä viikon tallivierailu INFO
Tänään varmistui, että 50 nopeinta mahtuu mukaan Bulldog's:n Classic Cars & Zoo - Ranchille. Ajankohta on tämän viikon Torstai (10.11.2005) ja paikka sijaitsee Nukarilla? Joka tapauksessa voitaisiin tehdä miittingit HYRYLÄN Shellin pihaan kello 18.30 ja ajetaan siitä letkassa eteen päin. JOS joku on tulossa pikkaisen myöhemmin/omia teitään muualta, niin laittakaa mulle YV tai email, niin neuvon jengin perille parhaani mukaan.
Kaikki rohkeasti taas mukaan, saadaanko 100 jo rikki? ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
ööö tuota siis sinne shellin pihaan vaanko ? Vai pitääkös jonnekkin ilmoittautua??
Last edited by Pappatunturi : 09.11.2005 at 09:03. |
|
|
||||
|
||||
|
minä tulen ainakin.
olkoon tämä viesti sitova ilmoittautumiseni |
|
|
||||
|
||||
|
Jep, mukana myös.
|
||||
|
||||
|
Yritänpäs minäkin päästä mukaan
|
||||
|
||||
|
jep messissä ollaan
|
||||
|
||||
|
Vai vielä Classic Cars & Zoo Ranch... No kaippa tossa nimessä on hitunen tottakin...
Elikkäs tervetuloa vaan, kyllä meillä aina vieraille lähtökahvit keitetään Työ-kiireiden takia (niinpäniin) tallit on enemmän tai vähemmän sekasin, mutta kaippa täällä on silti jotain ihmeteltävää...kun toi GJ & co:kin on täällä jokusen kerran viihtynyt |
|
|
||||
|
||||
|
Anteeks nyt taas mutta voidaanko tarkentaa vielä toi Hyrylän shell.. Eikös se ole siinä tuusulantien päässä niissä liikenneympyröissä ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Uskoisin "ruuvijaskan" tarkoittaneen sitä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sitä ruuvijaska just tarkoitti, etelästä tuleville se on siinä ekassa liikenneympyrässä oikealla. Mulla ei neilikkaa rinnassa, mutta alla tosi paskainen VW, laitetaan letka kuntoon ja lähdetään ajelemaan kohti preeriaa! ![]() |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|