#1
|
||||
|
||||
hammastanko ?
Onks kukaan laittanu tällästä C2:seen ? Kiinnikkeet joutuu tekeen , mutta mahtuuko muuten ? Ilman tehostinta , sillä tosimiesten autoissahan EI ole tehostimia...
__________________
Ei se eka auto sitä jonoo tee... |
#2
|
||||
|
||||
[quote=Vette64]Onks kukaan laittanu tällästä C2:seen ? Kiinnikkeet joutuu tekeen , mutta mahtuuko muuten ? Ilman tehostinta , sillä tosimiesten autoissahan EI ole tehostimia...
Rallimallin hammastangot ei sovi todellakaan vetteen koska ovat pääsääntöisesti olka-akselin etupuolelta ohjaavia(front steer) .Toiseksi kuvan mukainen malli antaa kipeet bump steerit.Eli kääntää pyörää koko aika jousituksen mukaan. Vette 64 : UNOHDA. Markkinoilla on nykyään parikin suht halpaa bolt on kittiä ja mielestäni liekehtivän joen malli on aika viisas. Kokemuksesta voin kertoa että customina tollaisen sovittelu on tuskaa. Jouduin omaan huussia varten tekemään työkalun jotta pääsin tutkimaan ja säätämään ohjauksen "0" bump steerille. Sen minkä alussa tangon hinnassa säästiin -se ajassa ja säätämisessa maksoi ihan liikaa. Kun on mun vuoro pitää tallimiit voidaan tolla "työkalulla" havainnollistaa muutama lainalaisuus tosta ohjausgeometriasta. |
#3
|
||||
|
||||
niin just nynnyillä on tehostimet ja tosimiehet kasvattaa hauista autoa ajamalla .
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
-73 ZL1 matalaviritteinen museovanhus ET 11.14s / 201,23kmh http://www.youtube.com/watch?v=FUejD8TqEjw Stingray & Sea Ray |
#5
|
||||
|
||||
Kyllä tehostin pitää olla, mä en ymmärrä miks pitää ruoskia itseään, kun paljon mukavempaa on veivata tehostimen kanssa.
Itsellä on toi PT:n mainitsema liekehtivän joen R&P:stä kyhätty steeroids. Valmis paketti, kiinnikkeet sais olla PALJON kovempaa kamaa. Nyt menossa toinen oma tekemä paketti, ei todellakaan oo bolt on, mutta saa varmasti sopivamman kuin mitä bolt on sarja on. |
#6
|
||||
|
||||
Joo ja PT:n kertoma pitää kutinsa, toi front steer on mahdollista istuttaa C2 runkoon vasta kauhean pilkkomisen jälkeen ja ideana se ei futaa oikein.
Ja ohjaustehostin on makee myös sen takia, koska nykyään on olemassa niin *******n makeita pumppuja, että sellainen on pakko laittaa, enkä nyt puhu chromatusta vanhasta saginawista... |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Kerrotkos tuosta vähän lisää... nimimerkillä:Uusi pumppu ja hydroboostiko ????
__________________
C3 1972 Z06 2001
- SAVON CORVETTE MAHVIA-
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Gunnarjaacobseen tarkoitti varmaan tälläisiä: Tossa pumppuna ZFn peruspumppu joka löytyy joka datsunista nykyään.Helppo swapata esim volvoista,saksalaisista tai vaikka C4-C5sta.C5 Malleissa on pumpun ympärille leivottu säiliö muovista.Sitäkin saa alsasta valettuna nykyään. Sitten voi laittaa vanhaan saginaviin billet kuoret.Mun silmään aika klöntti-vaikkakin hienon näköinen. CV productsilta tais löytyä vielä omansa tehtynä ton ZF pumpun pohjalta.Kokonaan billettiä. Erittäin tekninen |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Jesh, myös se uus KRC:n integroidulla säiliöllä on ihan makee... |
#10
|
||||
|
||||
[quote=Pappatunturi]
Quote:
Työkalu vaikuttaa aika järeältä, mutta osoittaa aika vakavaa suhtautumista asiaan. |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|