|
|
||||
|
||||
|
Runnerin korvake halki. Voiko korjata?
Purin imusarjan ja huomasin, että runnerin korvake on halki:
![]() ![]() Voiko tuollaisen halkeaman korjata? Jos voi, niin onko Uudenmaan seudulla tahoa, joka tuon voisi korjata?
|
||||
|
||||
|
Kyllä sen varmaan korjata voi.... Mutta eiköhän noita C4:sia oo purettu sen verran, että ostat joltain uuden käytetyn...
|
||||
|
||||
|
Voihan ton hitsata mutta vetää laipan varmuudella kieroksi. Sen jälkeen joutuu hiomaan tilaa pultinkannalle ja koneistamaan laipan. Eli suomeksi sanottuna uutta vaan. Noita löytyy varmasti sharkkilaisilta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mun runnerit on Edelbrockin Highflow runnerit. Voisihan sitä ostaa uudenkin/ehjän, jos jollakin on tarjota.
Edit. Pappiskin ehti vastata. Tuota pelkäsinkin, että korjaaminen aiheuttaa lisää ongelmia.
-90, white white rider itse kun tekee, niin saa sellaisen kun tulee Last edited by issis : 26.06.2014 at 19:46. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä tuo on ihan läpireikä ja kierteet ovat imukannessa.
Tiiviste on välissä. En tiedä onko vuotanut tai vuotaako, kun korvake on halki. Ei vaan tekisi mieli laittaa rikkinäistä osaa kiinni.
|
||||
|
||||
|
Quote:
No niinpä taitaa ollakin kun tarkaan tihrustaa. Jotain muita kierteen näkösiä uria siis. Ei rikkinäistä. Vaan korjattua. Nykymaailmasa on jokin ihme fantasia ettei mitään voi korjata. Laita vaikka kuusio uppokanta ruuvi. Ei ole kanta niin iso. |
|
|
||||
|
||||
|
Stadin Metalli Oy niminen firma Hellsingin Tattarisuolta sanoi, että korjaaminen onnistuu. Pitäisi olla ihan pikku juttu... Täytynee viedä sinne. Tulee hyvä jos tulee tai sitten ei. Käyttökelvotonhan se nytkin on.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kyllä Stadissa homma onnistuu
|
||||
|
||||
|
Tekijä löytyikin ihan kotinurkilta. Tuusulan Kellokoskella Mestarintiellä on metallipaja, joka korjasi halkeaman.
Isäntä sanoi kello 13:00 aikaan, että on vähän kiire. Lupasi kuitenkin hoitaa homma ja soittikin parin tunnin päästä, että homma valmis. Pientä viilaamista kuitenkin vaatii. Tämmöisenä sain runnerin takaisin: ![]() ![]() Ja viilailtuna: ![]() ![]() Ainakin toistaiseksi olen korjaukseen tyytyväinen ja hintakin oli kilpailukykyinen.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|