|
|
||||
|
||||
|
Pakovuoto kymysyksiä
Hiljattain alkoi kuulostaa että mahtaa vuotaa jostain pakopuolelta (ääntää kiihdyttäessä) ja alustavan ällistelyn perusteella vuotanee kuskin puolella pakosarjan ja y-putken liitoksesta. Onko siellä välissä tiiviste ja jos on niin mimmone, lättänä vai donitsi? Vai onko kartiosysteemi. Hekotuttaa jo valmiiksi ajatus houkutella pultteja katkiamatta auki...
Kyseessä siis '89 pulkka.
Makosaa evästä...www.solutionfoods.fi MRE ruoat...missä ja milloin vain! Sharkkilaisille tilaa 4, saat 5! (Tai tilaa 8 saat 10 jine...) Laita tilauksen lisätietoihin Finnshark ja haluamasi kaupanpäällismaku/maut. |
|
|
||||
|
||||
|
Kai ny joku on laittanu vaikka peltisarjat...mitä sielo välisä?
http://www.youtube.com/watch?v=7jvkhSs2ff4
Makosaa evästä...www.solutionfoods.fi MRE ruoat...missä ja milloin vain! Sharkkilaisille tilaa 4, saat 5! (Tai tilaa 8 saat 10 jine...) Laita tilauksen lisätietoihin Finnshark ja haluamasi kaupanpäällismaku/maut. |
|
|
||||
|
||||
|
Onko sulla alkuperäiset pakosarjat?
|
||||
|
||||
|
Juu ihan orggikset on.
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei pysty varmaksi muistamaan, mutta olisko tuosta kuvasta jotain apua? ![]()
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Moro mulla olis sit myynissä heedmannin pitkät peltisarjat ja yhdysputki jos kiinostaa?
|
|
|
||||
|
||||
|
En minäkään muista, oliko pakosarjan ja y-putken välissä tiivistettä. Manuaalin kuvista en tiivistettä löytänyt.
![]() ![]()
-90, white white rider itse kun tekee, niin saa sellaisen kun tulee Last edited by issis : 28.06.2014 at 18:21. |
|
|
||||
|
||||
|
Jos joudut irroittamaan pakosarjat kansista, niin kannattaa samalla vaivalla laittaa peltisarjat. Jos siis ei halua pitää orkkiksena.
|
||||
|
||||
|
Nyt olis lähinnä tähtäimesä fiksata tuo vuoto vaan (pers-aukisuus sanelee pitkälle...) ku o lampaatan puolellaki. Pitää tutkailla vielä tarkemmi, tosiaa jos pitää sarjat käyttää irti nii peltisatsitha ne o sama laittaa samaan vaivaan. Loppu putkisto onki jo ilima katteja ja Flowmasteri takapätkä eli ei oo tarvetta pitää orggiksena.
|
|
||||
|
||||
|
Mun mielestä siellä ei ole mitään välissä, sillä koska muoto on pallomainen se tiivistää itse itsensä kunhan noi kolme mutteria kiristää tasaisesti ja toisiinsa vastaava pinnat ovat ehjät ja puhtaat. Sarjoja ei tarvitse välttämättä irroittaa kun irroitat tuon y putken liitoksen tutkimista varten.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|