|
|
||||
|
||||
|
millä "airbag" irti
nyt olen taistellut sen kuskinpuolen "airbagin" kanssa. Eli siis kyseessä vanhempi sisusta (-87) ja se alkuperäinen padi pitäisi saada pois uuden litteän tieltä. Otin kojelaudan yläosan pois, ja ylemmät kiinnitysruuvit pädistä. Kuiteskin se on alhaalta myös kiinni. Olen tutkaillut sitä ja en keksi miten ne saa irti. Se alapala, jossa on mattoverhoilu, ei lähde millään pois, jotta pääsisi pädin ruuveja irrottamaan. Olen ottanut ne isot ruuvit sieltä ecm:n molemmin puolin irti, jotka pitelee sitä alapalaa. Se on kuitenkin kiinni jotenkin vielä siinä isossa muovikehikossa, josta koko kojelauta koostuu. Voiko olla mahdollista, että pitää irrottaa koko kojelauta kaikkineen, että saa mokoman pädin irti? Hirveä homma purkaa mittarit, yms. pois. Madveten sivuilla on joku asennusohje, jonka mukaan pitäisi mennä ihan kojelaudan kansi irrottamalla, mutte ei siitä selviä miten.
Kirottua. EDIT: No lähtihän se, joutui vähän väkivaltaa käyttämään. Ei liene ihan tällä tavalla suunniteltu irrotettavaksi. Aika kieroutunut luonne tämän suunnittelija on.
Iso sanoo, pieni anoo Last edited by morgan_kane : 20.11.2005 at 14:45. |
|
|
||||
|
||||
|
OTeetä aiheesta.. Kun 84-89 C4sien sisusta on aika "palikkamainen" eli suhteelisen tasasia pintoja.Onko kukaan nähnyt mitään tyylikkäitä alumiini/hiilikuitu tms custom sisustoja? Aikoinaan joku kiska myi asiallisen näköistä mittaristoa jotka oli alsa levyyn upotettu.
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo sen "bägin" irti saadakseen joutuu irrottaan aika monta ruuvia osa melko hankalissa paikoissa. Mutta hyvä että lähti irti muutenkin. :eek:
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|