|
|
||||
|
||||
|
C_Merkkien liimaus
Moro. Milläs konstilla olette liimanneet noita C logoja niin että ne saa joskus myös helposti pois.
Mulla on 2 noita logoja ja 1 pitäisi liimata keulaan ja toinen kyynärnojan nahkaan kiinni. Eli niin ettei liima-jäänteet jää näkyville. ![]()
|
||||
|
||||
|
Mä laitoin 3M:n kaksipuoleisella teipillä. Itse teippi on läpinäkyvää silikonimaista, punaisella suojanauhalla, eli en tiedä tyyppiä. Hyvin pysynyt koko kesän, tosi joustavaa ja hyvin pitävää...
Edit: löytyhän se vaikka täältä
|
||||
|
||||
|
[quote=The]Mä laitoin 3M:n kaksipuoleisella teipillä. Itse teippi on läpinäkyvää silikonimaista, punaisella suojanauhalla, eli en tiedä tyyppiä. Hyvin pysynyt koko kesän, tosi joustavaa ja hyvin pitävää...
Eli teippi pitää leikata sopivan levyiseksi ja asemoida liimattavaan pintaan ? Ts. sakset savuamaan
|
||||
|
||||
|
En laittanut muuta kuin lippujen kohtaan. Jos ei joudu ihan hirveelle rasitukselle niin pysyy niinkin. Mattopuukko on tosi hyvä, jos haluut kokonaan teipata.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toinen ääni kyseiselle teipille. C3 merkit lokareihin ja keulaan, kestänyt viime kesän pesut ja ajot...
|
||||
|
||||
|
Ruuveilla mitkä tulee mukana taakse, olikin helppo mut eteen=C4 oli siis:
Jos ei viitti pidellä kuivamisaikaa. Remppamiehen ratkaisu: edittiä: kuvalinkki Lochitecin liimaa alle. Kakspuoliteipit menee kans mut on vähän korkeita. Mainosfirmalta jäänyt "kirurgi" sarja kävi askarteluun toisen auton listoihin. Last edited by PR1 : 23.11.2014 at 10:20. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jokuhan oli laittanut mun pulkkaan etumerkin jollain vxxxn Lokitekki- liimalla kiinni. Kun aloitin merkkien poistoa ennen teippausta niin olin valmis liimaamaan ko. kaverin käden siihen keulaan kiinni! Ei lähtenyt liima kuin mekaanisella irroituksella, hionnalla ja myllytyksellä. Myrkyt olisi mennyt jo niin koviksi että lähtee maalikin.
|
||||
|
||||
|
Kaksipuoleisen teipin taika on se, että merkit saa pois siiman avulla.
|
||||
|
||||
|
Auts. liimoissa on moneen paikkaan erinlaisia. (Kiitos kun ostin näiltä sivuilta sarjan) Ei halpakaupan pikaliimaa joka rikkoo. Kumimaista. Ammattiliikkeessä tietävät. C4 ruuveilla.
Voi Googlata: how to install corvette emblem |
|
|
||||
|
||||
|
[quote=PR1]Ruuveilla mitkä tulee mukana taakse, olikin helppo mut eteen=C4 oli siis:
Jos ei viitti pidellä kuivamisaikaa. Remppamiehen ratkaisu: edittiä: kuvalinkki Aika hurjan näköinen puristussysteemi sulla
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|