|
|
||||
|
||||
|
Onko muita pienoismallareita / -keräilijöitä?
Itse yritän epätoivoisesti kasailla aina välillä muovimalleja jos aikaa löytyy. Tälläkin hetkellä työn alla on kolme vetteä: -65 coupe, -68 avo ja -95 ZR-1. Toinen asia sitten on se koska ne ovat valmiita... tuo -65 on ollut projektina viimeiset neljä vuotta... No, hiljaa hyvä tulee...
Muutamia valmiitakin malleja olen ostanut. Tässä viimeisinpiä ostoksia: MakoShark konseptiauto ![]() aito englantilainen Matchboxin C3 pikkuauto! Vuosimalli ilmeisesti 1977... ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Aika hyvä kontakti hankitoihin on http://www.supercar1.com/ . Jimillä on myynissä 15-sivua (sivulla keskimäärin 5-autoa) erilaisia Vette malleja. Kaikkea muutakin hauskaa löytyy hänen inventaariosta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Melkoinen valikoima malleja! Oletko tuolta KTM tilaillut paljonkin autoja? |
|
|
||||
|
||||
|
Muutaman olen tuolta tilannut. Sain yhteystiedot yhdeltä tutulta Mustang hörhöltä. Silloin piti välttämättä saada Ko-Motion ´67 kilpuri. Sen jälkeen olen ottanut pari-kolme muuta vaikeasti saatavaa mallia tuolta.
Kuvassa joka ei ole järin laadukas on Mid Year kisautojen helmiä: -63 Vic Edelbrockin Z06:nen (ERTL/Lane:n modifioima) -Grand Sport #004 vuoden 1964 Forth Worthin kisojen väreissä (Exoto) -67 Astoria Chasin L88 (ERTL) ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Aikoinaan tuli rakenneltua paljonkin noita muovimalleja mutta viimevuosina on vähän unohtunut tuo harrastus. Mulla on useampia kasaamattomia kittejä odottamassa rakennusinspistä, mm nämä vette mallit:
![]() Täytynee koittaa ryhdistäytyä tälläkin saralla... |
|
|
||||
|
||||
|
Re: Onko muita pienoismallareita / -keräilijöitä?
Quote:
Mulla on kans muovi ja metalli malleja vitriinissä. Aina tulee ostettua, jos löytyy jotain mielenkiintoisia malleja. Nykyään tarjonta on aika pitkälti kimi räikkös autoja... Laitan kuvia illalla... |
|
|
||||
|
||||
|
Menihän siinä taas pari päivää kun kerkis kävellä naapuri huoneeseen nappaamaan kuvia!
Eli tässä mun collection: |
|
|
||||
|
||||
|
Tässäpä WBBC:n minulle lähettämä kuva hänen omasta hyllystään! Hienolta näyttää!
![]() T72: Tuo '70 LT1 on nykyisin loppuunmyyty, yritin sitä löytää talvella, mutta kenelläkään ei sitä ollut... Groovy: Sinulla onkin aika hieno kokoelma hyllyssäsi... Nuo TT2 vanteet ovat hienot tuon '68:n alla, tahtoo samanlaiset omaan '68 malliin... |
|
|
||||
|
||||
|
Mä oon ostellu lähinnä noita valmiita metalli malleja, tosin kovik monta en ole saanu kasaan(vielä...), tuntuu toi vette valikoima oleen aika heikko noissa marketeissa
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hieno kokoelma WBBC toi 69L71 nayttaa tosi hyvalta! Mikahan on valmistaja? FS: Kiitos, noin puolet on viela laatikoissa odottelemassa vuoroaan, pitais ekaks saada noi 1:1:n vehkeet valmiiks |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|