|
|
||||
|
||||
|
lisää ilmaa!
Kertokaas mitä ratkaisuja olette tehneet ilmanoton kanssa,tällä hetkellä on kn ja kotelo leikattu auki,mut joku ram-air tyyppinen systeemi varmaan olis parempi???
|
|
|
||||
|
||||
|
Moi,
Tsekkaa tämä linkki: http://roadtolemans.info/kilpurit/ra...90-convertible Kuva kertoo aika paljon.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
lisää ilmaa
juu niin näyttää,misä siin mahtaa ol ilmamassamittari,ku ei näy????
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
lisää ilmaa
no niinpäs onkin ku tuo on 90. joka tapauksessa komijaa hormii menee!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuo on Vortex RamAir, tehty reikä jäähdytinkoteloon, josta ottaa imuilman. Saa näin viileämpää ilmaa, kuin konehuoneesta otettuna. Imuilman lämpötila tipahti aika paljon tuon vaihdon jälkeen. Imuputki suodattimelta oli pakko vaihtaa toisenlaiseen isomman läppärungon vuoksi (52mm), alkuperäinen kun ei enää sopinut paikoilleen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Olen itse ajatellut leikata kuin putsarin kotelonkannen auki, mut millaisen aukon (mitat) siihen voi tehdä ettei mene liiallisuuksiin? Jotenkin ei nappaa maksaa 65 taalaa siitä et joku on tehnyt valmiiksi leikatun jos siitä saa itekkin hyvän.
Nyt itekkin hiukan teen noita karvanoppa virityksii ja onko sillä mitään virkaa et sen haitariputken vaihtaa "sileään" versioon vai meneekö humpuukin puolelle jo?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse leikkasin sen putsarinkannen niin auki kuin vaan sain,eli siihen jäi vaan ns.kehys,ja leikkasin putsarin edestä/alta jäähdytinkotelosta kanssa palan pois!! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|