|
|
||||
|
||||
|
Millainen datalogger?
Käyttämäni dataloggeri lopetti toimintansa, ja pitäis hommata jotain tilalle. Nykyiseen pulkkaan olen jo kytköksissä TunePpro RT:llä, mutta koska vm.92:sessa pulkassa on kapeakaistalamda, niin tarttis dataloggerin jolla vois läppärin avulla tsekata erillistä laajakaistalamdaa, ahtopainetta ja kierroslukua. Olis hyvä jos se myös mahtuis 52mm mittarikoteloon A-pylvääseen.
Suosituksia ?
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki. |
|
|
||||
|
||||
|
Tässäkö ainoa vaihtoehto?
Quote:
http://autotune.fi/tuote/822/ahtopai...-scg1-innovate ja lisäksi http://www.innovatemotorsports.com/products/pl1.php Onko kellään käytössä tätä? Kokemuksia, tai halvempaa vaihtoehtoa PLEASE!!!
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki. Last edited by Hannu : 27.03.2015 at 10:30. |
|
|
||||
|
||||
|
Kokemuksia, tai halvempaa vaihtoehtoa:
Sorry, mutta en voinut vastustaa kiusausta.... ![]()
Corjaamo@vettepeikko.fi MPA@cfc.fi http://www.vettepeikko.fi 1969 C3 cabriolet, C31, C60, M21, J50, N37, U69, 973/zQ4 1 out of 6. Museoajoneuvo 1968 C3 coupe 427 L71, F41, M21, N40, U79, A01, 978/Black museoajoneuvo, näyttelyvoittaja 1987 C4 coupe autom museoajoneuvo 1966 MK1A Sunbeam Tiger projekti 1971 Honda Monkey Z50A |
|
|
||||
|
||||
|
Jep jep
Quote:
Todettu on että toimii tollanen manuaalinen dataloggaus, kunhan joku muu korjaa huoltaa ja säätää pulkkaa ... muuta kun ei silloin itse tartte tehdä
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki. Last edited by Hannu : 27.03.2015 at 10:55. |
|
|
||||
|
||||
|
Moatesin mokkulaan saa maksimissaan kolme ulkoista 0-5V datakarvaa kytkettyä TunerPron kanssa, tossa valmis paketti, jolla polttaa lastutkin:
http://www.moates.net/apu1-autoprom-....html?cPath=64
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Tunerpro rt ja chip burner on jo käytössä ....
Quote:
ja toimii, mutta lukeeko toi tunerpro rt:n käppyröiden sekaan sen ylimääräisen laajakaistalamdan? Entä miten ahtopaineiden luku? auton oma anturi ei riitä. Millainen anturi pitäis hankkia lisäksi, ja saako sen tunerpro rt:n taulukoihin mukaan?
Mulla on tiätsä niin sellanen olo kun on tiätsä, kaikki tuntuu vaan niin jotenkin ja mikään ei tunnu tarpeeks silleen ja kaikki on tyyliin niin jotenkin niin, niin kerta kaikkiaan vaan jotenkin. Ja sit kun on vielä koko tää kuvio, mihin liittyy tiätsä kaikki, tyyliin ihan kaikki. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jep. Mokkulalle vaan kerrotaan softalla, että tämä volttimäärä tarkoittaa tätä afr-lukemaa jne. Quote:
Sellainen anturi, joka antaa ulostulojännitettä tuolla 0-5V välillä ja sitten softassa kerrotaan, mitä mikin jännitearvo tarkoittaa. Ei siis ole mikään 'bolt on' -ratkaisu. Vaatii hieman harrastuneisuutta.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
hep ...
Quote:
Anturisuosituksia?
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|