|
|
||||
|
||||
|
Cee nelkku ysi viis ja tossut
Mites meneekö taakse heittämäl 315 nakit 10.5" takajalat?näin topiikis jollakin kisul sellaiset nakit. Vm 95 ?oishan ne komiat no leveät lenkkarit
|
||||
|
||||
|
Quote:
Minulla oli aikaisemmin 315:t takana. Muutoskatsastuksessa syynäsivät tarkkaan, mutta meni läpi. Eli riippuu ihan vanteesta ettei tule liian ulos tai jää liian sisälle.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kun tehot ei riitä 1993 Coupe ex 1995 Coupe Koskela & Sons : korjataan mitä osataan Racing Team Koskela Last edited by Marko2805 : 04.03.2015 at 10:18. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Yhdessä ZR-1:ssä näin pari vuotta sitten 355 leveät takarenkaat. Toivottavasti omassa näössäni ei ollut mitään vikaa, kun katselin rengasmerkintöjä Olihan tuo omanikin häijymmän näköinen takaapäin 315:lla. Sitten vaihtui vanteet, joten oli pakko palata 275:iin.
|
||||
|
||||
|
Rekkariotteessa on mulla ainakin erikoissallittu vaihtoehtoiset renkulat.
315 tais olla mut tallissa lukee. Kapeammat vähän nyt kun joku dille kävi puhkomassa. (Vakkariin meni) Otteesta eka ja renkkuliikkeestä vanteelle sopiva. 17" se vakkari alu. 16" alkup on myös varastossa jotka ei niin leveät. Ostelen seuraavaks taas leveät kunhan entiset kuluis. 10 varmaan menee.. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
ny vannekaupoille sun kertomuksesi jälkeen ![]()
|
||||
|
||||
|
[/IMG]
Quote:
Joo, se on oikeesti mun auto ja siinä on nyt 335 leveet renkaat mut tarvii levikkeet, jos tarkkoja ollaan niin uskoisin sinne menevän 355 leveet ja aion ainakin koittaa kun nykyisistä pirelleistä pinta loppuu. Sen verran tiedän että sillä 11 tuumaa leveällä vanteella 315 mahtuu normi lokarin sisään mutta pyöränkulmat joutuun vetää ihan ketulleen. Olisi muuten 2 kpl noita 17 x 11 vanteita ylimääräisenä jos jotakuta kiinnostaa. http://i987.photobucket.com/albums/a...3/sommaren.jpg
black is beautiful, pysyis vaan puhtaana Last edited by ARI J : 13.03.2015 at 19:50. |
|
|
||||
|
||||
|
Ei minun mielestä tarvi ketuilleen vetää pyöränkulmia, camberia. Pikkasen vaan negatiivista .Riittää että ei koske pohjaamis kumiin. Ei mulla ole kumi vastannut kaareen. Olen testannut asian myös niin, että otin jousen päästä pultin pois ja laskin jousituksen kumia vasten, renkaan ja kaaren väliin mahtui enemmän kuin yksi sätkäpaperi.
Camaro Z28 IROC-Z 1986, 350 TPI+TH700 ex Corvette 1995, 350 LT4 supercharged+ZF S6-40 ex Camaro Z28 1998, 346 LS1+Tremec T-56 ex Camaro SS 2010, 376 LS3+Tremec TR-6060 Pontiac Trans Am 1973, 440 BBC+Tremec TKO-600 Kawasaki Ninja 2000, ZX12R |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|