|
|
||||
|
||||
|
GPS paikannin ja peltilodjut tien poskessa
Eli joululahjoja itelle.....Onkos arvon raadilla käyttökokemuksia
Navigaattoreista ?? Kiinnostaisi eritoten tuo peltilodjujen sijainnin lisääminen varoituksella,kun tuo valokuvassa käynti on nykyään niin kovin kallista TomTom One lähtee alle 400,00 onko ihan jees peli ?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse tuli kanssa just käytyä valokuvassa on hinnat tosiaan nousseet luokkakuva ajoista aika paljon! Noista navi vehkeistä ei ole oikein muuten kuin veneellä kokemusta, sieltä ne ovatkin todella toimivia, merikortit on saanut olla pari kesää ihan rauhassa! |
|
|
||||
|
||||
|
Itselläni on kännykässä Navicore, erittäin päteväksi olen todennut...Vielä kun löytäis Amerikan kartat siihen...
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on ollut firmalta käytössä muutamanlaisia vehkeitä.
Viimeisin on tämmöinen PDA-laite acerilta. Pohjoismaiden kartat mukana ja integroitu antenni. Toimii hyvin ja on joustava päivitysten suhteen (windows ce) Lisäksi voit käyttää sitä muuhunkin kun navigaattorina. Tämän mainospuheen jälkeen totean että voin hankkia semmoisia hintaan jonkin verran alle 400 eken. Mukana tulee 2 laturia, kortti, karttasoftat ja autoteline. Ja tietysti kaapelit yms.
|
||||
|
||||
|
Ite käytän Navicore-ohjelmistoa ja siihen lisäksi tarvitsee joko S60 tai S80-sarjan käyttistä omaavaa Nokiaa. Tällä hetkel 9500 Commaria ja lisäks tarvi 256 megasen mmc-muistikortin joka makso verkkokaupassa 26e sekä bluetooth mokkulaa joka makso noin 160e. Hyvin toimiva yhdistelmä ja lisäks suht edullinen. Myyvät myös pakettia jossa on Navicore ohjelmisto muistikortilla + bluetooth gps hintaa en nyt tähän hätään muista.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|