|
|
||||
|
||||
|
Halppis eturenkaat
Onko kokemusta Nangkang Renkaista? Halvimmat kiekot vannesuojalla
NS-2 275/30 /19 z 96y xl mfs. netistä: RENGAS 1001 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Ostin viime syksynä käyttikseen Nangkang NS20 gummit
(oisko ollut 225/45 17) Asentaja mutisi silloin jotain ettei saa kunnolla tasapainotettua, mutta ajossa ollut ihan ok, hiukan äänekkäämmät kuin ne jotka oli aiemmin, (ei pahat kuitenkaan) eniten mua häiritsee hiukan lisääntynyt uraherkkyys. Muuten noi toimii ihan ok. |
|
|
||||
|
||||
|
Oli jossain vanhassa autossa ja aika skeidaa olivat. Meteli hirveä ja vedellä kutsuin renkaita "saippuarenkaiksi", eli pito oli aika huono.
Osta vaikka Falkenit ennemmin.
|
||||
|
||||
|
Mulla on juurikin Nankang NS2 eturenkaina vettessä. Ihan hyvät. Eivät kulu mitenkään erityisen nopeasti, radallakaan ei ole aliohjautunut. 245-35/20 taitaa olla mulla koko.
Juke Corvette C3 Coupe -71 427 "Widebody Race-Edition" Corvette C5 Coupe -97 " Widebody" Audi A5 Coupe Sport 3,0 Tdi Quattro -17 Volvo V70 AWD Momentum -15 Audi Quattro -85 UrQuattro Opel Manta 2,4 Cih "400 Replica" Opel Manta 2,1 gr.F , Rally Car Opel Manta 2,7 gr.SS , long project Opel Manta 400 -81 street , parts FOR SALE ! Volvo PV 544 -62 , waiting project |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Ei kyseinen Nankanki, mutta mamman kuukassa ei mennyt tasapainoon.
Ostin itelle Toyot Progres sportit 1001renkaat.comista ja on hyvät!!
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|