#1
|
||||
|
||||
63sen hanskalokeron kansi
Mikä siinä 63sen hanskalokeron kannessa on niin ihmeellistä että on ihan eri hintaluokassa verrattuna 64 up? Entä miksei 64 mallin "korjaussarja" käy? Käviskö pikkusäädöllä?
|
#2
|
||||
|
||||
Mä voin tulla antamaan "pikku" säätöä...
( pistin postia )
__________________
FD3S
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Se on toi -63 hieman kuin -68, paljon vain yhtenävuonna käytettyjä osaa. Eikös siinä -63 coupessakin ole jokin "palikka" keskellä takalasia? Itse joutuu tyytymään noihin tusinamalleihin, hanskalokeron koristekin metallia(halvempi) ja takalasikin vain yksiosainen..
__________________
" If I had to select one, it would be 1965 Fuelie Coupe." - Zora Arkus-Duntov - |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Ei siinä mitään ihmeellistä ole. 1964 hanskalokeron kannessa on metallinen insertti, mutta 1963 ei. Nyt en tarkkaan muista rakennetta, mutta 1963 käytettiin muistaakseni maalattua levyä ja sen päällä taisi olla vielä pleksi. Siksi "konkurssi korrekti" on kaaaallis. Ymmärtääkseni näistä kansista on suurin osa korjattu väärin 1964-> halpisosalla. |
#5
|
||||
|
||||
Pappatunan pilkulleen tehtaan asuun entisöidyssä kuuskolmosessa on nimenomaan erityisen tärkeää että osat ovat matching numbers.....
|
#6
|
||||
|
||||
Jaa jaa no johan sitä riitti asiaa asian vierestä
Eli kerrataan vielä . Kuvassa 63 kansi.Kevyet 430 taalaa kipale 64-65 malli puolet halvempi Ja tässä ko korjausläpykkä 64-65 malleihin hurjaan 25 taalaan ryöstöhintaan.. Itse en muuta eroa näe kuin 63sessa hieman karkeampi pinta tuossa levyssä? Vai onko vain kuvan vääristämä? Mitäs tässä narisemaan.Läpykkä tilaukseen,kun Brckin on kerran löytynyt valjastetaan Dupont ja Dupond selvittämään tämäkin vääryys. Palaan aiheeseen mittavan raportin kera |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Ei hätää, Oulusta saa #-match osaa tarvittaessa. Lähetä vanha osa mulle ja se palaa #-match tuotteena. Toki pientä korvausta vastaan. Pitäähän nuo Biltemasta ostetut meistimet saada jotankin kuoletettua |
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Koitan saada huussin ulkoasun vanteita lukuun ottamatta mahd lähelle "orginaalia" niin ettei tavallinen jaska huomaisi mitään autossa muutetun. Silloin se on mielestäni maalissa. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
- Red Devil (420 rwhp/538 NM) - RennSport 2009 (440/450) - Sainz 1991 (280/440) - Wektor 1990 (yli-900) >>>Johnny, la gente está muy loca...WTF...>>> |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Poikahan on alkannut ymmärtämään tyylin päälle...
__________________
FD3S
|
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|