|
|
||||
|
||||
|
Bensanpainemittari sekoilee.
Tuota yritellyt mitä erinäisin tavoin herätellä käytöstavoille, mutta auoktoriteettini ei riitä.
Näyttää ihan nätisti yleensä paikoillaan ja varsinkin "kylmänä". Sitten alkaa sekoilee ja heittelee ihan mitä lukemia keksii. Uuden anturinkin olen vaihtanut ja luulin että vika poistui mutta sekoilu jatkuukin. Myös anturin paikan olen siirtänyt edellisen itsemurhapommittajan jäljiltä akun päältä toiselle puolelle autoa. Ei auta. Lueskellut ja opetellut googlen käyttöäkin mutta en oikein keksi enään kuin mittarivikaa tai sitten johdotus. Mitenhän itse mittarin voisi helpoiten testata vai pitääköhän siirtyä manuaalimittariin ?manuaalimittariin |
|
|
||||
|
||||
|
Jollakin olisi muutama kuukausi sitten sama ongelma......
Missähän se topicci olikaan ? Edit : Yritin etsiä, mutta en löytänyt ! Olisko ollut jossain C5 keskustelussa ? Muistaakseni vika oli mittarissa ???
|
||||
|
||||
|
Juhatee varmaan muistaa missä topiikissa hän siitä kirjoitteli. En tähän hätään löytänyt missä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tuossahan se: http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=24658
Anturi näytti olevan huonolaatuinen, vaihtui kahdesti mutta silti lakkasi toimimasta varsin nopeasti vaihdon jälkeen. Tarina ei kerro mikä oli uuden mittarin/anturin valmistaja.
|
||||
|
||||
|
Foorumin hakutoiminto on "hieman" hankala...välillä
Muistelinkin, että jonkikumpi C5 guru ( JuhaTee tai Juke ) oli kyseessä !
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Mulla sama ongelma kuin tötteröllä!! Mittari on autometerin,ja on kyllä ärsyttävä vika!!
|
||||
|
||||
|
Mitä kaikkea sä oot jo vaihtanut ?
Myönnän etten mitään kallista anturia ostanut tilalle mutta olisko mulla nyt kaksi särki olevaa anturia ja aivan likimain samalla tyylillä oireilevia? Pitäisikö tuo anturi jotenkin lisämaadottaa ? Jos, niin voisi kokeilla apukäynnistyskaapelilla. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oukei ! Pitääpäs testata ! Kiitos !
|
||||
|
||||
|
En ol viä vaihdellu mitään,nyt toista kesää kiukuttelee! Välillä toimii täysin normaalisti.Toimi täysin moitteetta ekat 6 vuotta.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|