FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C5 (vuosimallit 1997-2004)
User Name
Password

C5 (vuosimallit 1997-2004) Corvette C5 & Z06

Reply

Thread Tools
Old 04.01.2006, 13:48
cabriolet c5-98's Avatar
cabriolet c5-98 cabriolet c5-98 is offline
Vakiokävijä

cabriolet c5-98 on oikealla tiellä
projekteja?

kesään on vielä aikaa,onko kellään mitään mielenkiintoisia projektia c5 :sten sarjassa??? palikoitahan siihen löytyy,tosin kaikki maksaa.
Reply With Quote
Old 06.01.2006, 14:44
sevy.8's Avatar
sevy.8 sevy.8 is offline
Aktivisti

sevy.8 on oikealla tiellä
Noh mitään varsinaisia projekteja mutta pientä näpräystä
Syksyn mittaan jo katselin tuota Veten perää ja ei voi kuin ihmetellä miten tälläiseen autoon on voitu laittaa noin mitäänsanomattomat putket
Onneksi Joulupukki pelasti
Just sain pultattua kiinni Magnaflowt ja kyllä täytyy sanoa että ulkonäkö ( ja sounditkin) muuttui melkoisesti
En laittanyt X-putkea kun sen tehovaikutus oli mielestäni aika pieni, ilmeisesti toi H-putki ei kumminkaan mikään ihan huono ole, vaikkakin siellä on ilmeisesti aika pieni hole putkien välissä.
Tosta linkistä saa aika hyvän kuvan koko hommelista ja tehotietojakin- http://www.vetteweb.com/tech/0307vet_xpipe/
Saa nähä nyt sitten mitä tuo tehopuolelle tekee oikeesti, mutta pitää odotella nyt vaan lumien sulamista
Vanteiden keskiöt vaihdoin kun vanhat oli hapettunu aika pahasti, Ebaysta sai kotiintuotuna ¤33 koko sarja.Ei paha.
Akku alkaa ilmeisesti olla kans lepo, kun tyhjeni kuukaudessa ja vihreetä lätkää ei oo näkyny miesmuistiin.Mistäköhän löytäis noita ACDelcon akkuja ??
Old 06.01.2006, 15:56
cabriolet c5-98's Avatar
Vakiokävijä

sivunapa akkuja olen ostellut vaneihin metrosta,joskus jopa kohtuu hintaan.Joku joskus sanoi ettei kannata muita käyttää,kuin huoltovapaita.varottelivat että tavallinen akku kiehuu yli.mulla ainaski näkyy lataavan 14 volttia,oisko liikaa tavallisille korkillisille? Noi jenkkeihin tarkoitetut on ainakin toimineet hyvin.Oma akkuni vetessä alkaa kanssa pikkuhiljaa puutumaan vaikka uudelta vielä näyttää.Tulee varmaan hommattua orkkis akku.Varottelivat muuten metrossa C5 olevan kaikille jännite piikeille herkkä!jotenka kaikki virtaa kuluttavat vehkeet,valot pois akun vaihdossa!
Reply With Quote
Old 06.01.2006, 16:23
MikkoM's Avatar
MikkoM MikkoM is offline
Konkari

MikkoM on oikealla tiellä
Send a message via MSN to MikkoM
Quote:
Originally Posted by cabriolet c5-98
mulla ainaski näkyy lataavan 14 volttia,oisko liikaa tavallisille korkillisille?
Ei tuo ainakaan vielä liikaa oo, hyvin kärsii vielä 14,5V !
Reply With Quote
Old 07.01.2006, 13:29
Carlos's Avatar
Carlos Carlos is offline
Aktivisti

Carlos on oikealla tiellä
En tiedä muista, mutta Toyota antaa akuilleen 3v. takuun. Voi olla tarpeen talven yli seisovissa kesäautoissa, kun saattaa tyhjentyä eikä enää lataudu kunnolla. Itse hommasin sellaisen ja jos ei toimi enää kunnolla keväällä, vien takuuvaihtoon
- Wektor 1990 (yli-900)

>>>Johnny, la gente está muy loca...WTF...>>>
Reply With Quote
Old 11.01.2006, 09:10
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
Konkari

Juha on oikealla tiellä
Mulla ois tarkoitus vaihtaa vetteen Sparcon tai OMP:n kuppipenkit (malli vielä vähän hakusessa) nyt talven/alku kevään aikana. Mahdollisesti Sparcon Corsa vois olla sopiva, täytyy käydä koeistumassa sellanen kunhan ehtii. Vähän vaikea vaan löytyy sopivaa palikkaa millä noi penkit sit sais kiinni...
Old 11.01.2006, 21:16
cabriolet c5-98's Avatar
Vakiokävijä

olen myös itse miettinyt penkkien vaihtoa,kun noi nykyiset muistuttavavat enemmän Datsun 100A penkkejä kuin urheilu autojen .Edellisessä leikkikalussa kun oli recarot,kunnolisilla sivu tuet,pysyi jätkä penkissä mutka teillä.vaihtoehtona olis ehkä kysyä Autoverhoilijalta ,saisko noista orkkis penkeistä paremmat uudelleen muotoltuna tosin sitten ei jää alkuperäsii varalle.Recarot tais olla liian leveet.jos keksit jotkut asialliset ni kerro mullekin. Tekka
Reply With Quote
Old 15.01.2006, 20:44
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
Konkari

Juha on oikealla tiellä
Nyt käyty koeistumassa noita penkkejä, ja Sparcon Corsa tuntui mulle sopivammalta. Sen pitäis myös mahtua ihan hyvin. Eli sellaset tuolit ois tulissa mun vetteen. Sitä ennen vuorossa kiinnityssarjan (kuskin puolelle myös liukukisko) etsintä, Sparcon omat kiinnityssarjat ei vissiin sovi. Jos joku osaa neuvoa mistä sais sopivia, niin apu otetaan kiitollisena vastaan.
Old 15.01.2006, 20:48
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by Juha
Nyt käyty koeistumassa noita penkkejä, ja Sparcon Corsa tuntui mulle sopivammalta. Sen pitäis myös mahtua ihan hyvin. Eli sellaset tuolit ois tulissa mun vetteen. Sitä ennen vuorossa kiinnityssarjan (kuskin puolelle myös liukukisko) etsintä, Sparcon omat kiinnityssarjat ei vissiin sovi. Jos joku osaa neuvoa mistä sais sopivia, niin apu otetaan kiitollisena vastaan.

Mulla on noihin penkkeihin Sparcon kiskot jos haluat kokeilla, että sopiiko vai eikö.
Reply With Quote
Old 15.01.2006, 20:52
Juha's Avatar
Juha Juha is offline
Konkari

Juha on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Mulla on noihin penkkeihin Sparcon kiskot jos haluat kokeilla, että sopiiko vai eikö.

Sehän ois loistavaa! Mielellään niitä tosiaan ensin kokeilisin, ennenkuin mitään mallikohtaista sarjaa käyn tilaamaan jenkeistä (on aika kalliita). Laitan sulle privaa...

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules