|
|
||||
|
||||
|
Bensapumppu kysymys
Onko kukaan irroittanut pumppua siitä vaaleasta tötteröstään? Jos on niin miten? Minulla Lingenfelterin pumppu, joka alkaa olemaan ehtoopuolella. Pitäisi saada se pois tötteröstään, mutta vastustaa niin vietävästi! Ei tarvisi jenkeistä lähteä tilaamaan, koska löytyy ilmeisesti ihan viereisestä tarvikeliikkeestä irtopumppu Walbro joka on sama (kunhan sarjanumerot vielä varmistaa).
|
||||
|
||||
|
Auttaako kuva yhtään:
![]()
|
||||
|
||||
|
Tuota kuvaa katselin aiemminkin ja siinähän on pumpun pohjassa tuo valkoinen muovi mikä on tuohon photosopattu vissiin kun eihän se tule tuossa mukana. Siksi vähän ongelmallinen homma tuosta päätellä. Pitää tötterön pohjasta se metallirinkula nyppiä pois niin jospa se vapautuisi..
|
||||
|
||||
|
Mä oon purkanut,ihan mielenkiinnosta. On kyllä tosi hankala homma. On se mulla purettuna hyllyssä vieläkin. Rukaria vaan väliin ja föönillä lämmitin tota muovia ettei murru rikki. Vaikeeta oli mutta kyllä sen irti saa.Varovasti sitten jos täytyy laittaa se autoon takaisin..
|
||||
|
||||
|
Mä kans aikani tappelin sen kanssa, ja kun ei kärsivällisyys riittänyt niin otin mattopuukon käteen. Tuossa isossa töttörössä oli muistaakseni pieni olake joka jarrutti pumppua pitävän kannen poistulemista. Veistin sen puukolla ohuemmax, jolloin kansikin tuli helpommin pois. Asennettaessa varmistin paikallaan pysyvyyden parilla popparilla...
|
||||
|
||||
|
Sain kuin sainkin sen pois. Se photosoppikuva olikin pumpun juuren suodatin. Piti pyöräyttää sitä sisäpuolen päällykantta jotta lähti. Apuna oli mora,pari meisseliä ja vasara. Sainpas ehjänä kuoren pois. Nyt huomenna pumpun etsintään!
|
||||
|
||||
|
Minulla on toimiva C6:n pumppu, mutta tuo muovirunko on palasina, kun ei tullut tankista mitenkään kokonaisena ulos - jos tarvetta - edullisesti tietenkin.
Tankissa on nyt Z06:n pumppu, koka tuli kitin mukana. Terv. Janne |
|
|
||||
|
||||
|
Eipä se vika sitten ollutkaan pumpussa. Kiitos Juhateen puhelinkonsultaatiosta, vika löytyi pumpun releen naaraspuolesta. Rele oli väljähkösti paikallaan ja syy oli liian leveälle venähtäneet vastapinnit. No, tuli silti sitä ennen tilattua uusi Lingen pumppu..
![]() Kiitos JaPu tarjouksesta, mutta ei se pumppu olisi ollut tarpeeksi tehokas tarkoitukseeni..
|
||||
|
||||
|
Sattuisko kenelläkään olemaan ylimääräisenä tuota muovi häkkyrää jonka sisälle pumppu tulee? Vaihdan boschin 044 pumpun walbron 450 pumppuun. Aukasin luukun äsken tankista ja se muoviosa puuttuu kokonaan.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|