|
|
||||
|
||||
|
Hiekkapuhalluksen hinta?
Nyt kun on tullut autosta osia rapsittua pois niin pitäähän niitä samalla maalata. Tuntuu vain tuskaselta tuo putsaustyö jokaiselle pienellekin nipelille.
Millähän hintaa hiekkapuhallusta suoritetaan? Ja löytyykö Tampereen lähistöltä puhaltajia? |
|
|
||||
|
||||
|
Nykyään rupee olemaan monissa metallipajoissa/ammatti kouluilla erilaisia raepuhallus kaappeja.
Kannattaa kysellä sellaisista. Tai sitten multa löytyy, kärräät osat tänne ja puhallat itse. Löytyy lasikuulaa, aluminioxidia ja piikarbidia. |
|
|
||||
|
||||
|
Ylöjärvellä on yks paikka kun vaan en muista nimeä... kun kaveri puhallutti siellä iskaritolpat niin ei maksanun juurmitään, mut tais jäädä kuittikin saamatta, tai jotain sinnepäin.
Paikka on siellä missä on se entinen Perlos niin sen vieressä on se teollisuusalue. olikohna se joku hopeatie tai joku tämmöinen missä se oli. Voin viellä kysäistä kaverilta että mikä firman nimi on...
|
||||
|
||||
|
Quote:
MItäs tavaraaa toi on? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hyvät neuvot ja vinkit palveluista ja työsuorituksista on aina paikallaan - varsinkin sellaiset jotka ei ole sieltä kalliimmasta päästä. Mutta EI KOMMENTOIDA julkisesti jos joku viitsii jeesaa harrastajaa ja tehdä firrana.Kateellisten maassa on pienemmästäkin saatu aikaiseksi verotarkastuksia ym joiden jälkeen ne pikku puhallushommat ei olekkaan enää halpoja tai yleensä edes mahdollisia. Ottakaa vakavasti,ei kusta omille kintuille näissä jutuissa! |
|
|
||||
|
||||
|
Tuo Bulldogin ehdotus itse puhaltamisesta kuulostaa houkuttelevalta, samalla oppisi itsekin hiukan tuotakin taitoa...
Mutta pitänee ensin kysellä hiukan hintoja muualta, tietää sitten kannattaako uhrata omaa aikaa opetteluun. Corvettemies, voit heittää kyseisen puljun nimen mulle vaikka privana. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Bulldogin tarjous on todelle reilu. Ammattireiska puhaltimet maksaa tuhansia ja hyvin harvalla niitä riittää kotitarpeisiin ja kavereiden käyttöön. Puhalluskaappi hommissa on erityisen tärkeää että kamat ovat rasvapuhtaita. Eli huolellinen painepesu ensin. Tämä syytä muistaa varsinkin kuin vie osia puhallettavaksi. Kukaan ei halua tukkia kaappiaan ylimääräisellä skeidalla. |
|
|
||||
|
||||
|
Mä olen puhalluttanut kaikki osat ihan täs Hyvinkään lähellä.
Kaveri myös maalaa ja uunittaa osia puhalluksen jälkeen jos on tarvetta. Esim mun jarrusatuloista tuli todella hienot tuolla!!! Koli 019-463015 sano että olet Corvette harrastaja ja multa terveiset.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Argh, tuon legendaarisen lausunnon olen kuullut jossain? Ai niin kaverini totesi 1800kg puhallettua puhallushiekkaa sitten tuon jutun. Jos kaapissa pääsee puhaltamaan, niin se on ihan yes hommaa. Pikkupakkasessa ulkona kolmet haalarit päällekkäin puhaltaessa (kuten tänään) tuo aina mielenkiintoa harrastukseen. Seuraava kysymys onkin, kannattaako kaikki kilkkeet maalata? Olen käyttänyt aika suuren osan puhalletusta materiaalista sinkkaamossa. Ei keltaista, ei kirkasta, mutta sinihopea pinta on aika kiva. Väri on käytännössä tavallisen kirkkaan sinkin näköinen, mutta siinä on todella kylmä sinervä vivahde. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|