Triangle motorsilta löytyy kaveri joka noita on useamman vaihtanut. Yritys sijaitsee siellä etelässä.
Itselle homma ois tullut sen vertaa vaikeaksi toteuttaa siellä että tein homman itse. Katon kankaan tilasin ecklerssiltä ja tiivisteet sekä katon vaijerit joita siis kulkee yksi puolellaan. Lisäksi katon ylätiivisteet on muoviklipseillä kiinni. Nekin tilasin samalla. Parasta tiivisteiden kiinnitysliimaa oli 3m löytyvä musta tiivisteliima. Sitä saa vielä suomestakin jostain puljusta minkä nimen löysin overdriven puolelta.
Vaihto-operaatioon löytyy netistä kuvalliset ohjeet missä järjestyksessä edetä ja mihin kiinnittää huomiota.
Itsellä ei mitään aikaisempaa kokemusta ollut hommasta mutta itse tein kaiken paitsi katon kankaan takaosassa oli toinen kaveri jeesimässä koska kiinnitys vaati neljää kättä.

lopputulos oli hyvä. Katto pingottuu kauniisti kun nostaa paikalleen.
Yksi hyvin tärkeä pointti jos itse tekee on käyttää oikeanlaista liimaa. Itse ostin triangle motorsilta liiman ja se verhoiluliima antoi ajassa anteeksi ja myös korjata jos tuli kangas väärin kiinnitettyä.
Homma on siis mahdollista itsekkin tehdä. Tämä niille jotka joskus itse harkitsee sen vaihtamista. Isoin apu oli tosiaan kuvalliset ohjeet.