| Myydään osat ja tarvikkeet Vara- ja viriosien sekä muiden romppeiden myynti-ilmoitukset. (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
C4 Michelin Pilot Sport -setti 450¤
MYYTY
Michelin Pilot Sport (se aito ja alkuperäinen). Etu 255/45/ZR17 ja taka 285/40/ZR17. Koot 1993-1996 Vetten tehdaskoko. Setti on ajamaton, mutta ei missään nimessä uusi. 2000-luvun alusta (2002 tai 2003 jos oikein muistan). Varastoitu rengaspusseissa pimeässä tasaisessa kymmenessä asteessa. Samaan aikaan ostetut oli mulla C4:ssä alla ja toimivat vielä ihan ok. Terveisin Mika 0400-77 93 kuus seitsemän Last edited by Kurkis : 16.11.2015 at 18:02. |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä hinta jätteelle.
|
|
|
||||
|
||||
|
Noilla ajelee monta kesää ihan komeasti! Ostasin jos tarvisin mutta uudet on jo alla.
1991 Triple Black Six Speed Corvette Coupe (ex) 2008 Triple Black LS3 SC Z51 3LT Corvette Coupe 2015 Triple Black Gmc Sierra Denali 4x4 2500HD 6.6 CC. 2012 Triple Black Chevrolet Silverado 2500HD 6.6 Duramax 4x4 Crew Cab Rocky Mountain. (ex) 1995 Chevrolet Silverado 2500 4x4 6.5L Detroit Diesel 1989 Black Mercedes Benz G-Wagon W460 250GDT. (Ex) 2006 Black Jeep Grand Cherokee Limited 5.7L HEMI (ex) 2006 Black Chevrolet Silverado 6.6 Duramax Crew Cab 4x4 (ex) |
|
|
||||
|
||||
|
Varmasti ajelee lähes loputtomasti. Kovettunut rengas kuluu hitaasti ja pitää huonosti.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mikä niistä tekee jätettä? Ne on mustat, pyöreät ja niillä pääsee kovaa. Kun ne ovat pimeässä eikä auringon porotuksessa niin tuskimpa niiden ominaisuudet paljon muuttuu. Ei ole kitkarengas joka kovettuu. pikku-eetu |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on Callawayssa noin 10 v vanhat renkaat alla eikä pienintäkään heikkoutta kovettumisen tai pidon suhteen. Edelleen pitävät paremmin kuin monen uudet renkaat Alastaron radalla. pikku-eetu |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on alla Pirelli P Zerot ja ne on nyt 5 v. Uutena niitä ei saanut piirtämään kuivalla millään ja nykyään saa eli on ne liukastuneet. (Lähtö paikalta, renkaat suorassa.) Yli 10v renkaat on parhaat päivänsä nähneitä, ei sille mitään voi.
|
|
|
||||
|
||||
|
Aika selvää että kymmenen vuotta vanha Michelin voitaa viisi vuotta vanhan Pirellin joka tilanteessa.
Ja vakavammin...Kuten sanottua oli samasta erästä vastaavat omassa C4:ssa 2003 vuodesta ja jatkoivat nyt auton mukana uudelle omistajalle. Ei pito enää ollut kuin uusissa, mutta ei myöskään halkeamia eikä muitakaan ongelmia. Niillä kuitenkin ajettu, pidetty jokunen yö pakkasen puolella ja aika paljon auringossa. Uskoisin että nämä hyvin säilötyt on niitä paremmat. Pyydetty hinta on kolmasosan siitä mitä noista uutena maksoin. Ostin varalle kun 285-koko oli loppumassa. Toisten kulutus jäi kuitenkin niin vähälle että nuo ovat odotelleet kellarissa. Tuntuu muutenkin että renkaissa on eroja...meidän valkoisen kilpurin mukana tuli sliksejä vuosituhannen vaihteesta. Oletus oli että murenevat alle. Kuitenkin toimivat radalla vallan mainiosti kankaille asti. |
|
|
||||
|
||||
|
Jos tästä halutaan tehdä tiedettä, niin mulla on tire durometer eli renkaankovuusmittari:
|
|
|
||||
|
||||
|
[quote=Macho]Jos tästä halutaan tehdä tiedettä, niin mulla on tire durometer eli renkaankovuusmittari:
Ihanaa, ja sitten vain mittarin kalibrointitodistusta scannaamaan ettei väite sopupelistä pääse yllättämään tulkitsijoita. pikku-eetu |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|