|
|
||||
|
||||
|
nahan hoito
Mikä olis hyvä aine nahkapenkkeihin,penkit on tosi hyvänkuntoiset,mutta kiiltoa sais olla enemmän.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä oon pyyhkiny vain tuolla Auto-Glymin Vinyl&Rubber carella, ihan hyvän näköinen tulee ku annostelee reilusti, ja kiilloittaa !
Ja esim. ratin oon talvisin käsitelly ihan perus nahanhoitoaineella ! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
mä olen käyttänyt auto-glymin nahkakermaa,hyvä aine,mut ei jää kauheen kiiltäväks! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Auto Glymin Leather Cleaner ja Vinyl&Rubber care on ollu ihan hyviä aineita. Leather Cleaner irroittaa lian ja tummentumat ihan hyvin ja jättää myös samalla kiiltoa pintaan..Tämän jälkeen voi ehkä hoitaa nahanhoito aineilla paremman pinnan aikaan saamiseksi.
Noillahan sitä on pärjätty. Leather Cleaneriä oon käyttäny vinyylillekkin ( ei ainakaan mun auton sisusta siitä ole menny p*skaks.) ja hyvä on tullu. Täältä löytää lisää infoa Auto Glymeistä suomeksi käännettynä http://www.kiiltovaunu.com/hoitoaineet/autoglym/
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Satulasaippua on hyvä aine nahan hoitoon, sitä saa hevostarvike ja lemmikkieläin liikkeistä. HD miehet käyttää sitä nahkalaukkujen ja liiviensä hoitoon.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Miten noi Zainot on toiminu yleensä ottaen koko autossa?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse olen ollut tyytyväinen, katsokaa sivustoilta autot: Punainen Corvette, BMW 525 ja BMW Z4.
|
||||
|
||||
|
Tuota. Onko hyvä juttu käyttää Vinyl&Rubber Carea aitoon nahkaan kiillon saamiseksi. En epäile etteikö tuo kiiltoa mutta voiko siitä olla jotain haittaa. Aine on kumminkin tarkoitettu Vinyylille eikä aidolle luonnon nahalle?
Tuota Autoglymin Leather Creamia olen itse käyttänyt. Mutta kiilto kyllä häviää muutamassa päivässä. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|