|
|
||||
|
||||
|
Kattien suojakuoret, mistä?
Tarvisin pienen pienien kattien ympärille suojapellit. Mistä moisia voisi tilata?
Olen yrittänyt nuohota nettiä tuloksetta... Vaikka sellaiset alumiiniset yhteen niittavat kuoret, jotka vois laittaa 2.5" suoran putken ympärille, helposti mieluusti... Niittaamaalla puoliskat yhteen tai hitsaamalla...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on jossain jemmassa pari pientä kattia, joista on sisukset tyhjennetty, kävisikö sellaiset? Tuolla on vielä pölyn ja hämähäkinseittien peitosta kaivettu ilmo (kuvat on jossain bittiavaruudessa sharkin kuvagallerian rikkoutumisen seurauksena) http://finnshark.com/forum/showthread.php?t=14525
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nuo ei taida olla sellaiset jotka sais nykyisen putken päälle, putkistoa irroittamatta? Peijooni kun muistelen että minulla oli early C4:n etuputket joissa oli sen näköiset alumiinivaipat että niistä vois saada kötöstettyä, mutta olen laittanut ne roskiin
|
||||
|
||||
|
Eikös tuossa ole juuri tuollaiset suojakuoret, jotka tarvisin
Oisko kellään myyrä : ) http://www.mamotorworks.com/Corvette...-cats-601984-1
|
||||
|
||||
|
Quote:
Noissakin on suora putki sisällä. Ei kai se vaadi muuta kuin saumat auki ja hitsaa puolikkaat paikalleen? Mä voin kaivella noi ja ottaa pari fotoa?
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
En saanut viestisi kuvaa auki, mutta jos olisivat tuollaiset missä irtoaa kuori niin se kyllä kiinnostaisi. Minusta noissa linkittämässäni etuputkissa kuori näyttäis siltä että sen voi irrottaa ja kiinnittää uudelleen. Kävin autopurkaamoltakin etsiin mutta tuloksetta... Joo, kiva jos ottaisit kuvan niin ihmetellään. T. Jussi
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Mulla saattaisi olla ihan uusia katin kuoria tallilla jos en ole heittänyt menemään. Olin joskus töissä firmassa missä niitä valmistetaan.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Juu minä kaivan ne esille, mutta tänään en enää ehdi tallille.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|