|
|
||||
|
||||
|
Power Master laturin kaapelointi
Terve
Mulla on tällainen (ilmeisesti Mopar) Power master laturi eikä mitään hajua miten kytken siihen alkuperäisen 69 SBC (AC/automaatti) kaapelit. Tai paksu latauskaapeli menee varmaan laturin päälle. Mutta mihin kytken ne kaksi muuta (ohuemman ja paksumman kuvan lattaliitäntä): ![]() Tällaisia liitäntöjä laturista löytyy takaa (pyöreässä liitännässä on paikka kolmelle johdolle, se kolmas joka on poikittainen jäi kuvassa vähän varjoon): ![]() Onkohan Partsilla suorastaan tuollaista pyöreää 3-napaista kantaa ja jos on niin miten siihen piuhat kytketään? Olen hakenut sähkötarvikkeita myös Ja-Tools Ja-Elektro Oy:ltä Vantaalta. Sieltäkin voisi tuollainen 3-napainen pyöreä kanta löytyä mutta en silti tiedä mikä kaapeli menee mihinkin. |
|
|
||||
|
||||
|
motonet ?
|
|
|
||||
|
||||
|
http://www.powermastermotorsports.com/tech_help_a.html löytyy mailiosoite. Luulisi tuolta sivuilta löytyvän kytkentäohjekin, muttei osunut silmään.
|
|
|
||||
|
||||
|
Voihan olla että noi ovat jotain lisäominaisuuksia varten. Kytkisin pelkän latauskaapelin ja mittaisin jännitteen.
|
||||
|
||||
|
Kiitokset!
Heitin Power Materin:n tekniseen tukeen mailin. Voihan se olla joku one wire -laturi. Katsotaan mitä vastaavat. |
|
|
||||
|
||||
|
Olin ymmärtävinäni firman faqista, että kaikki laturinsa voi kytkeä joko one wirenä tai oem tyyliin. Hyvä se on varmistaa, varsinkin ellei laturin iästä ja alkuperästä ole varmuutta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Eikös tosta voi muuten vetää paksun johdon suoraan solenoidiin?
|
|
|
||||
|
||||
|
PM -tuki jos vastasikin:
"The alternator is a one wire, it only requires to connect the battery charge wire and a good ground, the terminals on the round plug does not work" Toi laturi on 100-140A (taisi olla 140A) joten alkuperäinen latausjohto on turhan ohut. Voisinko vetää uuden 16mm2 piuhan suoraan solenoidiin ilman, että akku alkaa kiehua tms. muuta ongelmaa syntyy? Sitten kun saan koneen käyntiin katson tuntuuko varoitusvalot yms. pelaavan normaalisti? |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|