#1
|
||||
|
||||
Katu lailliset after market putket
Hei, tossa on aika siistit "Euro lailliset" putket ja mufflerit Borlalla C6 Vetteen..
onko jollain jotain kokemuksia tai ehdotuksia parhaan näköiset ja makeimmat murinat 2005 C6 Corvetteen . |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
Corsa Sportilla viittii ajellakki ainaki. |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Ennen: https://www.facebook.com/jarmo79/vid...54116608049816 Jälkeen: https://www.facebook.com/jarmo79/vid...71611082689863 Normiajossa äänet ohjaamossa eivät käytännössä nousseet, mutta kun vähän kaasua antaa, niin...
__________________
C6 LS2 -06 coupe, manuaali Land Rover Discovery 2.5 -99, automaatti (ex) Porsche 944 2.5 -82, museoauto (ex) Audi A8 4.2 -95, automaatti (ex) C3 454 -71 coupe automaatti, museoauto (ex) C4 350 -87 coupe manuaali (ex) C5 350 -98 coupe manuaali (ex) C3 350 -76 coupe automaatti, museoauto (ex) |
#4
|
||||
|
||||
Ääni Corsa Sporteille!
__________________
"If everything is under control you are just not driving fast enough."- Sir Stirling Moss |
#5
|
||||
|
||||
Kertokaas tyhmälle, että miksi putket paukkuu moottorijarrutuksessa, jos kierroksia on vähän enemmän? Ei sillä, etteikö ois race ja hauska leikkiä hieman, mutta kun eihän tuonne putkiin kuitenkaan bensaakaan pitäisi mennä.
__________________
C6 LS2 -06 coupe, manuaali Land Rover Discovery 2.5 -99, automaatti (ex) Porsche 944 2.5 -82, museoauto (ex) Audi A8 4.2 -95, automaatti (ex) C3 454 -71 coupe automaatti, museoauto (ex) C4 350 -87 coupe manuaali (ex) C5 350 -98 coupe manuaali (ex) C3 350 -76 coupe automaatti, museoauto (ex) |
#6
|
||||
|
||||
Ihan jees mörinät, olis tietty voinut vähän kaasujalkaa polkaista, mutta ääntä tosin tuli noinkin ihan mukavasti.
Eli onko koko putkisto, vai vain mufflerit, tuliko mitään huomattavaa lisä potkua ajoon ? Se räpätys voi olla sitä että tune voisi kaivata hieman hiomista putkenvaihdon jälkeen...tosin camsit kannattais vaihtaa samalla ja sitten käydä tune mestassa tietokonetta säätämässä...silloin koneesta sais mukavat lisä kaakit...ja kun tune on kohdallaan niin röpötys pitäis loppua...tosin nyt emme tiedä tarkalleen miltä röpötys kuulostaa,+ jos kiihdytys kuulostaa hyvältä ja trimmatulta niin voi olla että tunessakaan mitään hiomista ole.. |
#7
|
||||
|
||||
En ole c6sen säätöjä tutkinut, mutta c5sessa on ainakin moottorijarrutuksella 2000rpm yläpuolella röpötyskohta ja poksauttelee putkessa.
Paukuttelu tehty sytytysennakkokarttaan tarkoituksella, kun moottorijarrutetaan eli pudottaa ennakot alas.
__________________
Corvette 2006 Convertible projekti, Corvette 1993 Convertible LT1, Corvette 1984 Coupe L83,
Corvette 1978 L-82 projekti, Corvette 1972 SBC Coupe, Corvette 1971 LS5 454 |
#8
|
||||
|
||||
Siirsin tämän tuolta kerhokeskustelualueelta:
Kerhokeskustelut Keskustelua kerhoon liittyvistä asioista ja kuulumisista. Tässä viestiketjussa ei ollut kerhoalueen sisältöön liittyvää tarinaa, joten heivasin ketjun tänne omaan osastoonsa.
__________________
6-speed Auto 2008 Atomic Orange Corvette Coupé
582 Nm @ 4500 rpm
448 hp @ 5950 rpm
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|