|
|
||||
|
||||
|
moottorin ja vaihteiston kannakkeet
Morjens, onkos kukaan asennellu napakampia moottorin ja vaihteiston kannakkeita, lähinnä Z06 kun tahtoo hyppyyttää perää.. kattelin tuossa Hinsonin kannakkeita, toinen olisi PFDT vaimikäsenyton.. ne vois nakata matkalaukkuun kun täällä floridan sunnalla nyt olis..
|
|
|
||||
|
||||
|
Se toinen on/oli varmaan Pfadt. Tuomaksella taisi olla Pfadt:n kannakkeet sekä moottorille että vaihteistolle. Ovat ilmeisen race, mutta makuasiahan se on.
Olen itsekin miettinyt joko noita Hinsonin kannakkeita tai sitten uusia OEM-kannakkeita. Täytyykin selvittää, onko ZR1:n kannakkeet eri kuin muissa. Vaihdelaatikon kannakkeet ovat samat Z06:ssa ja ZR1:ssä sekä perusmallissa, mutta moottorikannakkeet eri ZR1:ssä - ZR1 - Z06 - Base
"The world has gotten it into its head that wind power is the solution to everything, and I just don't think it is. Wind is just annoying, internal combustion is good." Last edited by barum : 28.12.2016 at 19:31. |
|
|
||||
|
||||
|
Onko se totta että runflätit nypyttää pahemmin.
Camaro Z28 IROC-Z 1986, 350 TPI+TH700 ex Corvette 1995, 350 LT4 supercharged+ZF S6-40 ex Camaro Z28 1998, 346 LS1+Tremec T-56 ex Camaro SS 2010, 376 LS3+Tremec TR-6060 Pontiac Trans Am 1973, 440 BBC+Tremec TKO-600 Kawasaki Ninja 2000, ZX12R |
|
|
||||
|
||||
|
Ei. Ei mitään eroa.
|
||||
|
||||
|
Mulla teki vitonen samaa, että tuppasi hypyttämään kun suti kakkosella. Vaihdoin viime keväänä ne Hinsonin uretaanikannakkeet moottorille ja kaikki hypyttäminen loppui kuin seinään. Oli loistohankinta ja voin suositella niitä kyllä. En ole myöskään huomannut että värinät ois lisääntynyt.
2006 C6 Coupe Supercharged Last edited by Skorppi : 28.12.2016 at 22:42. |
|
|
||||
|
||||
|
Pfadtit nyt viitisen vuotta ollu kiinni moottorissa ja vaihteistossa, käypästä kamaa, ei ne mitenkään "racen" tuntuiset ole. Suosittelen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hinsonit laitoin tilaukseen, katsotaan ensi kesänä kuinka pelittää, tiukille meni tilaus, lähtö Suomeen tiistaina ja tilaus PITÄISI OLLA maanantaina perillä...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Pari settii Hinsoneitakin mennyt mun räpylöiden läpi, ei ainakaan mitään pahaa ole kuullut. Pompottaminen tietysti voi alustastakin johtua. Itse kokeilen ehkä solideja. |
|
|
||||
|
||||
|
Pfadtin vaihteiston kannakkeet laitoin ja ei hypi enää. Ääntä ne lisäsi jonkun verran.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|