FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C2 (vuosimallit 1963-1967)
User Name
Password

C2 (vuosimallit 1963-1967) Corvette C2 - Sting Ray

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 09.08.2017, 11:33
ElMaco's Avatar
ElMaco ElMaco is offline
Pyrkyri
 
Join Date: May 2006
Location: Jyväskylä
Posts: 74
ElMaco on oikealla tiellä
C2 C3:n runkoon JA LS swap

Terve,

Body-offi kolkuttaa oveen...

Tärkeää olisi saada järkevällä budjetilla suoritettua NOPEA projekti siten, että auto olisi joka kesä ajossa. Tässä tapauksessa korille tekisin mahdollisimman vähän ja keskittyisin runkoon ja menopuoleen. Alusta on sinäänsä jo tehtynä (tukivarret, coiloverit edessä, hiilikitujousi takana, jarrut päivitetty ja kaikki linjat uusia.

-Tekniikan osalta LS + 6 lovinen manuaali olisi hakusessa. Asennukseen käyttäisin jonkun sovitussarjan : kokemuksia?

-Oma runko on sen verta työläs, että ajattelin käyttää esim. jonkun C3:n runkoa, jota modattaisiin C2 sopivaksi: runkoja tarjolla, kokemuksia...?

Tarkoitus olisi hankkia pikkuhiljaa runko ja tekniikka, aloittaa toiminta n. vuoden päästä

Kattotaan miten äijän käy...
Reply With Quote
  #2  
Old 10.08.2017, 14:19
ElMaco's Avatar
ElMaco ElMaco is offline
Pyrkyri
 
Join Date: May 2006
Location: Jyväskylä
Posts: 74
ElMaco on oikealla tiellä
Hiljaista on...
Reply With Quote
  #3  
Old 10.08.2017, 19:50
Rimfire's Avatar
Rimfire Rimfire is online now
Vakiokävijä
 
Join Date: May 2013
Location: Kerava
Posts: 369
Rimfire on oikealla tiellä
ihan mielenkiinnosta minkälaisia tehoja olet hakemassa? Tyylisuuntaus arvatenkin restromod jossa uusittu tekniikka ei juuri ulospäin näy?

Niin, itse kysymykseen ei löydy minulta tietoa. Olihan täällä myynnissä 20ke hintaluokan runko. En nyt muista mitä kaikkea siihen sisältyi.
__________________
My name is Fire, Jack Rimfire
Reply With Quote
  #4  
Old 10.08.2017, 20:49
Pappatunturi's Avatar
Pappatunturi Pappatunturi is offline
Laihian metalli since1950
 
Join Date: Apr 2005
Location: Pöllönummi
Posts: 8,498
Pappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääPappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
LS tekniikkaa varten ei tarvitse runkoa lähteä muuttamaan mistään muualta kuin vaihteistopalkin kohdalta. Palkki kannattaa tehdä purettavaksi asennuksen helpottamiseksi. Pikkuisen kannattaa tehdä myös lisää tilaa vaihteistotunnelille. Saat koneen vähän enemmän taaksepäin ja vaihteiston vaakaan.

Helppoa kuin mikä, onnistuu helposti talven projektina. Näitähän on tehty Suomessakin useita.

http://finnshark.com/forum/showpost....&postcount=165

Jos hieman raikkaampi moottori kelpaa, niin tässä olisi. C6 öljypohjalla, matala ja tietenkin ainoa oikea vetteen.

https://www.facebook.com/permalink.p...6 06562300496
__________________
..it's not how you drive, it's how you arrive.


Last edited by Pappatunturi : 10.08.2017 at 22:01.
Reply With Quote
  #5  
Old 10.08.2017, 21:01
Pappatunturi's Avatar
Pappatunturi Pappatunturi is offline
Laihian metalli since1950
 
Join Date: Apr 2005
Location: Pöllönummi
Posts: 8,498
Pappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääPappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Ja sovitusta helpottamaan mulla on vuokralle LS moottorin tyhjäksi leikattu lohko jossa apulaitteet , kannet ja imusarja. Perään vielä tyhjä T56n. Niiden kanssa on aika helppo sovitella kiinnikkeet ja mahdolliset pienet modaukset.
__________________
..it's not how you drive, it's how you arrive.

Reply With Quote
  #6  
Old 11.08.2017, 12:04
zz-2's Avatar
zz-2 zz-2 is offline
Kotikommunisti
 
Join Date: Aug 2004
Location: Kommuuni
Posts: 1,803
zz-2 voi vain toivoa parantuvansa pahoista tavoistaan
https://www.overdrive.fi/v8-market/c...d1d40b25d9a47/

Kaippa tuollakin se runko jossain piileksii. Loput rojut myyntiin.
Reply With Quote
  #7  
Old 11.08.2017, 14:31
ahne's Avatar
ahne ahne is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 487
ahne on oikealla tiellä
Oma runko kannattaisi minusta säilyttää, niin pysyisi vaihdetut osat oikeastikin alle 50%:in
Reply With Quote
  #8  
Old 11.08.2017, 20:50
jussi70's Avatar
jussi70 jussi70 is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Jun 2006
Location: Rovaniemi
Posts: 437
jussi70 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by zz-2
https://www.overdrive.fi/v8-market/c...d1d40b25d9a47/

Kaippa tuollakin se runko jossain piileksii. Loput rojut myyntiin.

Eikös tuo ole aika edullinen jos tuosta auton tekis. Vaikka semmosen ei ihan orkkiksen : )

Nyt ei mahdu talliin niin ei voi ite innostua
__________________
Corvette C4 -84
Megasquirt, Procharger D1SC, ZF-6, E85

Camaro 2010 2SS RS IOM LS3, TR.6060
"ZL1 Conversion"
Reply With Quote
  #9  
Old 11.08.2017, 21:36
ElMaco's Avatar
ElMaco ElMaco is offline
Pyrkyri
 
Join Date: May 2006
Location: Jyväskylä
Posts: 74
ElMaco on oikealla tiellä
Hienoa, pitää lähteä käymään Pappatunalla kaffilla...
Reply With Quote
  #10  
Old 11.08.2017, 21:42
ElMaco's Avatar
ElMaco ElMaco is offline
Pyrkyri
 
Join Date: May 2006
Location: Jyväskylä
Posts: 74
ElMaco on oikealla tiellä
tehoja pitäis olla vähintään 400+, mielellään 500+.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 21:29.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2017 FinnShark.com. All rights reserved.