FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C4 (vuosimallit 1984-1996)
User Name
Password

C4 (vuosimallit 1984-1996) Corvette C4 & "King of the Hill" ZR1

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 14.02.2018, 20:38
Veeku's Avatar
Veeku Veeku is offline
Satunnainen kävijä
 
Join Date: Jun 2016
Location: Jyväskylä
Posts: 39
Veeku on oikealla tiellä
Ruiskulle imusarjaa

Moroo,

Nyt ku se LS3 swappiajatus on haudattu ja kaasarin kans kiitti mulle riitti ni päätös muhi siihen muotoon et laitetaan oikee ruisku...
Koittanu tutkia et mikäs imusarja mahtas sopia ehyen konepeiton alle (sellanenki jo tos oottelee reitetyn tilalle)...
Oiskos tähän kellään ideoita mitä kandeis laittaa?
Kone on tehty edelbrockin hiluilla, performer rpm kannet, imusarja ja edelin 750 cfm kaasari (kaasari jäis ylimääräseks VINK VINK , imusarjalle jo uus osote on)

Tuol on pistetty edelin Pro-Flo XT ja vissiin 90mm läppäkotelolla just ja just mahtuu. Oisko lie tuo si koitettava?

http://www.superchevy.com/how-to/vem...flo-xt-intake/

Sit uupus käypänen kaasupolin (sähkönen), et mikäs ois 'helppo' sovittaa?

Hmm. mitäköhän muuta vielä
Mut saa heittää hyviä ehotuksia!!

Nii Motecin M130 ois aatos laittaa...
__________________
C4 1984
Reply With Quote
  #2  
Old 15.02.2018, 00:03
Pappatunturi's Avatar
Pappatunturi Pappatunturi is offline
Laihian metalli since1950
 
Join Date: Apr 2005
Location: Pöllönummi
Posts: 8,502
Pappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääPappatunturi tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
https://www.uspartsperformance.fi/fi...jestelma-59506
__________________
..it's not how you drive, it's how you arrive.

Reply With Quote
  #3  
Old 15.02.2018, 13:00
kipi79's Avatar
kipi79 kipi79 is online now
White Dwarf
 
Join Date: Sep 2009
Location: FTT Racing Garage
Posts: 2,333
kipi79 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääkipi79 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Olikos tuohon motec M130 sarjan boxiin saatavilla dbw (drive by wire) lisäoptiota? Vähän tulkitsin niin ettei olisi, eli kaiketi perus vaijeriläppärunko tai toinen boxi...
__________________
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D '09, 136hv/310Nm, 1-3-4-2
Suzuki Alto 1.0 '10, 68hv/90Nm, 1-3-2

https://hometaloyhtio.blogspot.fi/
Reply With Quote
  #4  
Old 15.02.2018, 15:38
barum's Avatar
barum barum is offline
Konkari
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 3,167
barum on oikealla tiellä
Kyllä ko. toiminnon pitäisi olla siinä ihan vakiona.

GPA (peruspaketti): http://www.motec.com/gpa-m1/gpa-m1-ov/
GPR (GPA + traction ctrl, shift ing. cut, anti-lag, launch ctrl): http://www.motec.com/gpr-m130/gpr-m130-ov/
GPRP (GPR + paddle shift): http://www.motec.com/gprp-m1/gprp-m1-ov/
Quote:
This ECU can be configured to run anything from a simple engine to a dual Drive-by-Wire, quad cam boosted engine with sequential gearbox and more.
Vertailu M1-sarjan eri mallien välillä: http://www.motec.com/m1s-compare/m1s-compare-m130/

Ritolan Sakulta saa varmistuksen mihin tahansa detaljitason kysymykseen Motec:iin liittyen.
__________________
"The world has gotten it into its head that wind power is the solution to everything, and I just don't think it is. Wind is just annoying, internal combustion is good."
Reply With Quote
  #5  
Old 15.02.2018, 15:58
kipi79's Avatar
kipi79 kipi79 is online now
White Dwarf
 
Join Date: Sep 2009
Location: FTT Racing Garage
Posts: 2,333
kipi79 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääkipi79 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Käsitin että M130 ja GP(A/B/jne,jne)-M130 olisi ihan eri mallit?
__________________
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D '09, 136hv/310Nm, 1-3-4-2
Suzuki Alto 1.0 '10, 68hv/90Nm, 1-3-2

https://hometaloyhtio.blogspot.fi/
Reply With Quote
  #6  
Old 15.02.2018, 16:33
barum's Avatar
barum barum is offline
Konkari
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 3,167
barum on oikealla tiellä
Käsittääkseni, eivät ole, kyse on rahalla ostettavasta "softa/ominaisuusoptiosta", "rauta" pysyy samana eli voit jälkikäteenkin päivittää GPA => GPR => GPRP.
__________________
"The world has gotten it into its head that wind power is the solution to everything, and I just don't think it is. Wind is just annoying, internal combustion is good."
Reply With Quote
  #7  
Old 15.02.2018, 17:06
kipi79's Avatar
kipi79 kipi79 is online now
White Dwarf
 
Join Date: Sep 2009
Location: FTT Racing Garage
Posts: 2,333
kipi79 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääkipi79 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by barum
Käsittääkseni, eivät ole, kyse on rahalla ostettavasta "softa/ominaisuusoptiosta", "rauta" pysyy samana eli voit jälkikäteenkin päivittää GPA => GPR => GPRP.
GP sarjan sisällä joo, mutta on se perusmalli ilman GP:tä. Siitä näyttäisi feature listan mukaan puuttuvan koko ominaisuus, eikä se dbw aux boxi ole yhteensopiva tuon kanssa.
__________________
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D '09, 136hv/310Nm, 1-3-4-2
Suzuki Alto 1.0 '10, 68hv/90Nm, 1-3-2

https://hometaloyhtio.blogspot.fi/
Reply With Quote
  #8  
Old 15.02.2018, 17:42
Veeku's Avatar
Veeku Veeku is offline
Satunnainen kävijä
 
Join Date: Jun 2016
Location: Jyväskylä
Posts: 39
Veeku on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by barum
Kyllä ko. toiminnon pitäisi olla siinä ihan vakiona.

GPA (peruspaketti): http://www.motec.com/gpa-m1/gpa-m1-ov/
GPR (GPA + traction ctrl, shift ing. cut, anti-lag, launch ctrl): http://www.motec.com/gpr-m130/gpr-m130-ov/
GPRP (GPR + paddle shift): http://www.motec.com/gprp-m1/gprp-m1-ov/

Vertailu M1-sarjan eri mallien välillä: http://www.motec.com/m1s-compare/m1s-compare-m130/

Ritolan Sakulta saa varmistuksen mihin tahansa detaljitason kysymykseen Motec:iin liittyen.

Juu Sakun kans mietittyki nää, kuulemma sähkösellä polkimella tulee parempi... itteasiassa laitto noin:

'M84 ecu on Motecin edullisin perusmalli. Suosittelen tilalle uusimman sukupolven M130 ecua, joka osaa sähkökaasun ja nakutusanturoinnin. Läppärungoksi LS7 sähköläppä, maksaa usassa <200usd. Kaasupolkimeksi käytetty sähköpoljin mistä tahansa bensa- tai diesel autosta, esim C5/C6. Tällöin saa tyhjäkäynnin ja ajettavuuden kunnolla hallintaan eikä tarvitse tyhjäkäynnille lisäilmaventtiiliä.'

Sakun tekemä lista tos mul on mitä joutuu tekeen, mut imusarjaan se ei ottanu tarkemmin kantaa.. Ja sitähän mä täs lähinnä kyselenkin

Ja tota polinta siks et mikä kävis 'heittämällä' reikään
__________________
C4 1984
Reply With Quote
  #9  
Old 15.02.2018, 18:42
barum's Avatar
barum barum is offline
Konkari
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 3,167
barum on oikealla tiellä
M130 on tyhjä ecu ja siihen tarvitaan tuo softavariantti, näin olen asian ymmärtänyt...
__________________
"The world has gotten it into its head that wind power is the solution to everything, and I just don't think it is. Wind is just annoying, internal combustion is good."
Reply With Quote
  #10  
Old 15.02.2018, 19:26
repas's Avatar
repas repas is online now
Tulokas
 
Join Date: Mar 2017
Location: kokkelby
Posts: 8
repas on oikealla tiellä
Mahtuu just ja just tuo pro flow vetten konemuovin alle,vähän on tullut kyllä naarmua läppärungosta vaikka viilailin siitä sitä terävää nurkkaa pois.Onko sulle tulossa jotain muuta sytytystä tuohon kuin perinteinen jakaja ? Meinaan vain että tuo vetten isojakaja ei mahdu tuon imusarjan kanssa.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:10.

Sponsored Links




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2017 FinnShark.com. All rights reserved.