|
|
||||
|
||||
|
Kuinkas C4:n valojen kanssa?
Miten olette ajovaloasian hoidelleet kun ette varmaan päiväsaikaan tykkää ajella luukkulamput auki? Vai onko jossakin jo valmis viestiketju aiheesta?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Parhaiten hoitaa sen pitämällä ne kiinni Muutaman kerran on poliisit vastaantullessaan vähän vilkutellut, mutta useimmat vain katsovat autoa ihmetellen
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
ite oon pitänyt sumareita päällä.
Ei ole kukaan valitellut, poliiseja tuli kesällä vastaan "päivittäin" Pari kertaa joku teeseitse-poliisi vilautteli tien päällä vastaan tullessa.
|
||||
|
||||
|
Parkit mullakin palaa päiväsaikaan,ja luukut on alhaalla,eikä ole polliisit mitään vilkutellu!
|
|
|
||||
|
||||
|
etusumarit + parkit + lamput alhaalla (eli etuparkit näkymättömissä).
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Ehdottomasti vain sumarit (tai siis sumarit+parkit mutta kuten sanottua niin valot on silloin alhaalla) Kukaan ei ole tullut sanomaan mitään asiasta tai edes vilkutellut. Poliiseja on tullut monia vastaan.
Mun mielstä noi C4 sumarit ei edes ole kovin kirkkaat eli aika lailla sopii päiväs aikaankin. Tosin mun mielestä jos kääntövaloista puhutaan niin C4 malliset on kyl ihan parhaimmasta päästä. Sopii jotenkin keulan linjoihin.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|