|
|
||||
|
||||
|
Kohti uutta kesää/uutuuksia?
Ensin täytyy kerhon hyväksi ja ilokseni todeta että keskustelu tuntuu pääosin siirtyneen kehitysideoihin vanhojen vatvomisen sijaan. Siitä kiitos kaikille.
Kun joka tapauksessa teen lähiaikoina uuden alustavan tapahtumakalenterin 2006 uutta kokousta varten niin pyytäisin ehdotuksia lisäyksistä. (Ohessa muutama ajatus) Botnia cruising (nimen voi muuttaa): Olisiko ajatusta laittaa joku säännöllinen aika ja kokoontumispaikka ja vastuuhenkilö hommalle? Saataisiinko vastaavaa aikaiseksi Turussa, Oulussa, Jysäkylässä, Mikkelissä? Eihän kaikkien tarvi olla viikonloppuja jos siltä ei tunnu. Jos ajatuksia on niin laittakaa tänne tai mulle meilillä. Näin saadaan paperiversiona jäsenkutsussa koko jäsenistölle ja paikalliset tapaamiset käyntiin. Alueelliset vastuuhenkilöt ei välttämättä olisi huono idea. (Hallituksesta tai ulkopuolelta, jos tekijöitä löytyy.) Eteenpäin sano mummo lumessa. T Mika |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Haluaako sevy.8 "vastuuhenkilöksi" ?
|
||||
|
||||
|
Toi vastuuhenkilö kuulostaa hyvältä idealta. Joku vähän tavallista aktiivisempi kaveri alueella niin varmasti alkaa jotain tapahtua!
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja Turusta vois vastuuhenkilö olla Anon, tällaiset vanhat pierut, kuten minä, ei kummiskaan jaksa säheltää...
vai mitä Anon?
|
||||
|
||||
|
Hyvinkäällä voisin mahdollisesti pitää FinnSha... eiku Corvette-päivän, jos ei tarttis omista pusseista liikoja repiä.
Ymmärrän vielä itselleni kaatuvan kauhean talkootyön, suunnittelut ja toteutukset, mutta en sitä että maksan kekkerit edes osittain omasta taskusta. -Olen käynyt jo yhteistyöneuvotteluja, ja yksi on varma. -Päivämäärä täysin avoin. Se pitää sovitella, kunhan ensin tiedetään toteutuuko tapahtuma. -Toimin myös kauden 2006 JTT-Pro Mod teamin PR päällikkönä ja mekaanikkona, joten saan paikalle myös tuon 1963 Pro Modified Corvetenkin. -Ja jos löytyisi vaikka firma joka maksaa sen käynnistämisen -Onko Clubin lompsasta mahdollista lohkaista noin +- 100¤ kulut? -Toki jos saan toivotunlaisen sponsoroinnin, en tarvitse seuran tukea. -Olen kuitenkin joka vuosi ruokkinut kaikki Corvette-kaverit hyvin, ja siitä lähden taas liikkeelle. -Yleisöajelutus oli menestys viime vuonna, ja samantapaista kannatan myös täksi kesäksi. Katellaan jos vaikka sais toteutettua ton tapahtuman...
|
||||
|
||||
|
Katotaan ekan tapahtuman jälkeen
*edited by tuuliviiri*
-99 C5, Silver Metallic OO OO 420RWHP/593Nm * West Coast Corvettes Finland * Last edited by sevy.8 : 01.03.2006 at 14:48. |
|
|
||||
|
||||
|
Kurkis, sinne Klubin viralliseen tapahtumakalenteriin kannattaisi lisätä Kiikala, V8-kiihdytyspäivät ym muutama muu iso tapahtuma.
Ajatus tässä on se että kun jokatapauksessa kuhunkin näistä on kasa Vettejä menossa niin käytännössä about ilman kuluja saadaan yhteistä näkyvyyttä ja aktiviteettia julkisuuteen. Kerhon lippu pystyyn ja pareittain Streetmaniin jne... Esim. Kiikalaan voisin ilmoittautua vapaaehtoiseksi vastuuhenkilöksi...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Et siis uskalla ajaa enää? Ymmärrän, kun pikkulohkot menee ohi vasemmalta ja oikealta ja vielä palatessa Nyt tää paskakasa lopettaa, viestejä on "tarpeeksi", palataan aiheeseen ja jutusteluihin jos joskus siltä näyttää Kuulumisiin... Turku vaikenee
|
||||
|
||||
|
Quote:
Siis päinvastoin, puuhapetenä varmistaa mahdollisimman monen pikkulohkon mukaantulon - tietty itse myös skabassa mukana
|
||||
|
||||
|
Quote:
No niin ,jotain tuollaista arvelin minäkin,kun olen jonkun kuukauden seurannut tuota pikku/isolohko vääntöä.Onko käännytys tapahtunut ??
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|