|
|
||||
|
||||
|
kaverille apuja
Tervehdys c3-veljet,
Hyvä kaveri hinkuaa c3:sta ja täällä etelän lämpimässä on kaksi kaupan: http://fin.auto24.ee/webcache_kasuta...auto24_ee.html http://fin.auto24.ee/webcache_kasuta...auto24_ee.html Millaista ohjetta tulisi kaverille välittää, jolla ostokuumemittari poksahti jo pakkaskeleilläkin tappiin? Keltaisen yksilön osalta Eestin kielisessä osiossa on mainittu että uutta osaa on autoon lyöty 150 000 eek(pyöreesti 10k¤) edestä. Sami
|
||||
|
||||
|
Quote:
tervehdys vain, sano sille kaverillesi että ostaa pois |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla menee yleensä heti mielenkiinto kun näen noita "custom" etuvalosettejä. Jos kaveris ei niistä niin välitä niin miksei toi keltainenkin voisi olla ihan jees. Mutta hinta ero on kuitenkin aikamoinen, itse katsastaisin ton harmaan tarkemmin läpi ja koittaisin saada siitä lisä infoa. Muuten noista kannattaa katsoa ruostekohdat, kaikki sähkölaitteet, moottori/vaihteisto/jarrut/alusta... |
|
|
||||
|
||||
|
Minä näistä mitään ymmärrä ja vielä vähemmän Viron hintatasosta...
Mutta mutta, molemmat näyttää kuvien perusteella ainakin siltä, että Suomessa tuollaisella hinta/laatusuhteella menis varmaan aika liukkaasti kaupaksi.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Näin, mutta sit taas noiden suomeen tuonti taitaa olla taas aivan suomen hintatasossa verojen jälkeen? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuskin kannattais ainakaan tuota keltaista Suomeen uittaa, muutama tonni veroja, niin eipä enää olekaan mitään 'bargain'. Mä jotenkin tulkitsin ensin, että tämä kaveri olis Eestimees, eikä näinollen joutuisi pahemmin kotimaassaan veroja makselemaan... ![]()
|
||||
|
||||
|
Jos suinkin mahdollista, pystyiskö koostaan jonkun "top 10" - listan, jonka avulla maallikko voisi etsiä tyypillisimpiä indikaatteja ko. auton -hyvä/huonokuntoisuudesta.
Onko esim. jotain sellaisia korin/rungon kohtia joissa oleva ruoste tarkoittaa todennäköisesti laajempiakin ruostevaurioita. Onko moottorin, vaihteiston tai jarrujen käyttäytymisessä jotain tyypillisiä "miinaindikaattoreita" yms... Sami
|
||||
|
||||
|
autoa on hankkimassa paikallinen suomalainen kaverini, eli auto ei päädy suomen kilpiin.
Sami
|
||||
|
||||
|
Mun katiskassa pahimmat ruosteet oli korin ja rungon kiinnityspisteissä
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Toi kannattaa vilkaista läpi, ehkä printata ulos ja ottaa mukaan kun menee autoa katsomaan:
http://www.geocities.com/MotorCity/Downs/3000/guide2.html#The%20Stingrays%20From%201968%20to%201 982 |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|