#1
|
||||
|
||||
Syylärin vuoto
Kyllä oli veemäistä syylärin irrotus 73sesta. Meni jotain 7 tuntia sunnuntaina kun yritti Haynesin ohjeita noudattaa ja eka kertaa asialla ilma kokemusta. Lopulta totesin että olisi ollut heti alussa syytä ottaa konepelti irti koska ilman sitä ei mitenkään saa sitä pois. No ehkä takasin menisi nopeammin. Olisi siis taasen pitänyt täältä kysyä ensin neuvoa...
|
#2
|
||||
|
||||
Re: Syylärin vuoto
Quote:
Joo, itse aloitan myös aina konemuovin irroituksella! Yleensä jokainen pultti on syylarin kehikossa sopivasti ruosteinen, mikä tekee hommasta vieläkin mielekkäämmän! Oliko sun kehikko ehjä? Monissa C3:ssa se on sieltä alhaalta läpimätä vaikka auto muuten ois täysin ruosteeton |
#3
|
||||
|
||||
Kuustie aikoinaan on tehnyt mahtavaa jälkeä ja auto muutenkin lienee ollut pelleiltää jo californiasta tuotaessa hyvässä perus kondiksessa eli se on sieltä alkaalta erinomaisessa kunnossa ja virheettömässä mustassa maalissa eli helpolla pääsen...
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Se on tosi hyvä homma. 75:ssa mulla löytyi ruostetta just tosta kohdasta, siihen oli kertynyt pieni kasa pas#%a ja ilmeisesti muhinut siitä läpi. muuten koko kehikko kunnossa, joten tohon vaan hitsataan uus pala. |
#5
|
||||
|
||||
mä haen perjantaina finnvettestä korjatun kehikon ja uuden syylarin.
Mitä arvelette, voiko ne asentaa konepeitto paikoillaan? ei viittis turhaan irroittaa konepeittoa, varsinkin yksin tehtynä aika hankalaa. Tomppa |
#6
|
||||
|
||||
ainakin -73 ssa se on teoriassakin mahdotonta. itse onnistuin ottamaan konepeiton pois yksin!!!??? saa nähdä meneekö takaisin vaurioitta. laitoin 10L muoviämpärin ylösalaisin ilmanputsarin päälle ja käytin sitä tukena + laitoin suojapyyhkeet lokarien päälle koko pituudelle...
|
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Joo noin se menee. Tein tohon 1979:n kokonaan uuden syylarin kehikon alumiinsta ja tehtiin se sillein, etta koko paketti (kehikko, flektit ja syylari lahtee helposti irti ja on myos helppo laittaa takas yhtena paketti, pelti paikallaan tai ei! |
#8
|
||||
|
||||
vakio schroud on ongelma (jos mun on vakio) koska sitä ei sieltä saa pois tieltä.
äsken soittivat vantaan jäähdyttimestä ja koeponnistuksessa löytyi muutama muukin vuoto kuin se kolhu jonka takia sinne vein - no olivat korjanneet kaikkia saan hakea heti eli ei ollut valohoidossa yhtään vaan 2 päivässä tuli homma kuntoon. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Mulla ei oo enaa ollenkaan tota shroudia (onko tolle olemassa mitaan suomenkielista vastinetta ), joten irroitus sen suhteen paljon helpompaa. Vietiin myos tosta punaisesta 79:sta mista laitoin kuvia, jaahdytin tonne vantaan jaahdyttimeen. Nopeita kavereita ovat! |
#10
|
||||
|
||||
Tassa viela kuva koko "paketista"
|
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links |
|