|
|
||||
|
||||
|
Holley 850 Douple Pumper ryyppyläppä
Onko järkeä poistaa - vaikutaako huipputehoon vähän vai ei juuri mitään? Onko helppo poistaa niin että pystyy tarvittaessa laittamaan takaisin? Nyt se on ilman käyttövaijeria ja aina auki asennossa. Siinä läpässä on kaksi todella pientä ruuvia jotka taitaa mennä sen läpän ja läppäakselin läpi eli noi jos avais niin irtoisikohan koko läppä akselista. Akselin ilmeisesti saa pikkusokalla sen jälkeen pois? :chainsaw:
|
|
|
||||
|
||||
|
empä usko et juurikaan vaikuttaa pelkän läpän ja akselin poisto, jotain meinaa kun poistaa koko ryyppytornin :chainsaw:
|
|
|
||||
|
||||
|
850 dp:n luulisi antavan tarpeeksi mehua/ilmaa sellaisenaan, jos säädöt muuten ovat kohdallaan. On sitäpaitsi aika kallis kaasari. Älä lähde sahaamaan ryyppytornia turhan takia
|
|
|
||||
|
||||
|
OK - antaa olla ennallaan. :headache:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo, ei kannata lahtea kaasaria pilkkomaan ton takia. Pitais toimia muutenkin ihan hyvin. |
|
|
||||
|
||||
|
No nyt Car Carftin testiä lukiessa se paras neuvo löytyi eli tilaan tuollaisen:
http://www.knfilterchargers.com/sear...x?Prod=85-0200 Tässä enemmän tuotekuvasta ja 850dp seen kin näkyy sopivan http://www.knfilters.com/Racing/stubstacks.htm |
|
|
||||
|
||||
|
saataa toimia
|
|
|
||||
|
||||
|
Saattaa ihan oikeasti kohtuullisesti toimiakin! Vähän samaan tyyliin kuin TPi:n imukanavan eteen laitettava "siivenpala"...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
niin kanssa itse kuvitteleen ainoa minkä ensin mittaan on noiden jenkkien suositus siitä että ryyppytornin päältä on min noin 5 cm vapaata ylöspäin ennenkuin lid tai minun tapauksessa konepelti tulee vastaan - näin kuulemma varmistetaan että stubstaking tuoma lisäkorkeus ei pakota filtterin läpi tulevaa ilmaa kääntymään liian ahtaassa tilassa ja jyrkästi 90 asteen kulmaa kaasarin sisään... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
...siis minä |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|