#1
|
||||
|
||||
C3 ohjauksen tempominen
Onko jollain tietoa, missä vika kun -77 C3 temapisee rattia rajusti oikealle kääntäessä. Ratin keskialue ok., mutta oikealle vähänkään kääntäessä meinaa ratti ja (auto) lähteä käsistä. Vika tuli kerrasta. Onko jollain ollut vastaava vika omassa C3:ssa, ja kuinka saa korjattua. Onko ehdotuksia muista korjaamoista Pirkanmaalla kuin JM Garage?
|
#2
|
||||
|
||||
Oisko jotain liikkunut/ asento muuttunut tai control valven säätö pyörinyt. Control valve lyö täyden tehostuksen päälle ja ratti lyö käsille. Arvaus, mutta oireet täsmää.
|
#3
|
||||
|
||||
Vois liittyä tuohon control valveen. Löysin aiheesta videon youtubesta. Nyt kun vaan ois rohkeutta lähteä venttiilin säätööä kiertämään, ettei mene homma vielä enemmän sekaisin
![]() |
#4
|
||||
|
||||
En nyt tarkkaan muista mutta pitiköhän se ensin ilmata kääntelemällä rattia laidasta laitaan ääriasentoon pyörät ilmassa...muistan kyllä kun itellä kävi niin että kun valven vaihdon jälkeen pistin auton käyntiin ratti pyörähti pirun nopeesti toiseen ääriasentoon ja jos käsi ois ollu ratin puolien välissä ni kättä ei enää olis...siis laidasta laitaan auto ei käynnissä...
|
#5
|
||||
|
||||
Taitaa olla paras antaa ammattilaisen tehdä säätöhomma
![]() |
#6
|
||||
|
||||
Se control- valven säätö on ihan tee se itse - tehtävissä.
|
#7
|
||||
|
||||
Tuon säädön voi tehdä myös niin, että ottaa tehostinsylinterin männänvarren irti rungosta, jolloin tehostin ei riuhdo ohjausta. Säätö on silloin kohdillaan, kun männänvarsi pysyy paikallaan kun rattia ei käännetä. Varovainen täytyy olla, ettei jää näpit mihinkään väliin.
__________________
C3 -75 350 Holley MPFI Th400 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|