| Ostetaan osat ja tarvikkeet Vara- ja viriosien sekä muiden romppeiden ostoilmoitukset. (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
C4 vetoakselin ei rasva nipallinen ristikko
Kävi pieni vahinko perää irroittaessa, että kupit tippui vetoakseleiden ristikoista ja ne perhanan neulat levis kuin jokisen eväät..
Vaikka kuinka nuuskin lattiaa niin kaikki löytyi paitsi yksi ja sitä en löydä mistään. Löytyisikö keltään Uudellamaalla tai Hyvinkään lähettyvillä vanhaa käytettyä ristikkoa jonka voisin ostaa ja saisin yhden puuttuvan neulalaakerin? Ristikko pitää olla rasvanipaton malli koska siinä on pidemmät neulat kuin rasvanipallisessa. Sen olen jo testannut. Muutoin täytyy rupee irroittamaan vetareita ja ostamaan uudet Spicerin ristikot mutta kun ei huvittaisi semmoista rupee tekee. YV tavoittaa Tässä kuvassa pidempi olisi siis hakusessa ja lyhyempi on AC Delcon rasvanipallisesta ristikosta.
Corvette C4 -86 TPI L98 Procharger, ZF6, Megasquirt III, Aquamist Metanoli/vesiruisku, Dana 44 3.73" Last edited by IsoDee : 20.11.2024 at 21:49. |
|
|
||||
|
||||
|
Laita tarvittavan tapin mitat näkyviin. Mulla on joitakin ristikoita jemmassa juurikin vastaaviin katoamis -tapauksiin. Uusia, vähän linkussa olevia 1350 moog, spicer -ristikoita.
Näyttivät kyllä olevat enimmäkseen rasvanipallisia mutta voin tsekata tapin mitoilla, eikä maksa mitään jos löytyy sopiva.
|
||||
|
||||
|
Thanks, mä taidan päätyä vaihtamaan ristikot uusiin Spicereihin. Alkaa noi vanhat olemaan jo aika jäykät kun niitä tarkemmin liikuttelin...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|