|
|
||||
|
||||
|
Vakuutus asiaa C-5
Moikka.
Mistä ootte ottanu vakuutukset rakennettuihin/muutettuihin vetteihinne? Mulla IF tällähetkellä mut harkinnassa yhtiön vaihto. IF tuottanu pettymystä MP ja vene vakuutuksissa, lupaavat paljon mut korvaavat vähän. Kiitos etukäteen t Jimi |
|
|
||||
|
||||
|
Itse vaihdoin jokunen vuosi sitten Lähitapsaan, sieltä sain ainoana yhtiönä Harrastekaskon ja vakuutettua oman auton tietystä summasta mahdollisen vahingon varalle.
Muut yhtiöt lupasivat samaa mutta ehdoissa sitten teilattiin se lupaus jonka mukaan vakuutusyhtiö päättäisi itse käyvän arvon vahingon sattuessa riippumatta siitä mistä summasta auto oli vakuutettu. Mutta tiedä sitten mikä lupaus pitää kenelläkin...epäilen ettei kellään tosi paikan sattuessa
Corvette C4 -86 TPI L98 Procharger, ZF6, Megasquirt III, Aquamist Metanoli/vesiruisku, Dana 44 3.73" Last edited by IsoDee : 13.02.2025 at 21:38. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Kiitos vastauksista
pitääkin ottaa tapsaan yhteyttä👍 Aina sama vääntö vakuutuksien kanssa, laskut tulee ajallaan mut ku pitäis jotain korvata niin ei kiirettä |
|
|
||||
|
||||
|
Minulla ihan positiivisia kokemuksia IF:stä jo vuosien ajalta, ja nyt antoivat jopa lasivakuutuksen C4:een..
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Lähitapsa lupaili kyllä, että etukäteen sovittu vakuusarvo pitäisi vahingon sattuessa ja myös ehdoissa sitä ei suoraan teilattu mutta tiedä sitten näistä vakuutusehdoista...
|
||||
|
||||
|
Onko kaikissa uusissa vakuutuksissa sama ominaisuus, että liikennekäytöstä poiston ajaksi jää aika korkea kaskon perusmaksu pyörimään taustalle? Viime vuosituhannella alkaneessa vakuutuksessa aina menevä vähimmäismaksu on vain jotain kympin luokkaa vuodessa.
Sillä on iso merkitys, ei kannata vaihtaa edes selvästi halvempaan vuosimaksuun jos sen edun häviää liikennekäytöstä poiston ajalla rullaavissa korkeissa perusmaksuissa. |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on IF vakuutukset kaikki 3 autoa ja talo. EI ne ole antaneet mitään alennuksia mun autovakuutuksiin vaikka olen niitä heiltä kerjännyt.
Vette kun seisoo 6kk vuodessa niin kaskoa joutuu maksamaan puolet verrattuna kun se on liikennekäytössä.
|
||||
|
||||
|
Mulla on kaikissa autoissa aina ollut vain liikennevakuutus. Ja mulla on usein 2 autoa liikennekäytössä samaan aikaan. No pari kertaa on ollut liikkeestä osittain pätkällä ostettu, joissa oli pakko olla kasko lainan ajaksi, mutta maksoin ne n. puolessa vuodessa pois, joten kaskopakko poistui.
Esim. Corveten verot ja vakuutukset vuodessa yhteensä muistaakseni alle 500¤. Jos koko vuoden liikenteessä, niin kun mulla usein on. KA Vanissa liikennevakuutus + vero.348¤/vuosi. Ex-MatkailuVanissa liikennevakuutus oli 62¤/vuosi. Olisi noussut heti yli 500¤ osakaskolla. Olen säästänyt tässä 30 vuoden aikana (mitä näitä autoja harrastanut) vähän saa#anan ison summan. Ainahan voi päivitellä, että mitä jos olisi sattunut jotain. Niin, mitä jos... Ei ole ikinä mitään isompaa sattunut. Pienet on hoidettu itse, ja kavereiden avulla.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|