FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 26.04.2004, 15:40
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Mieluisin muutos?

Mika on mieluisin muutos minka olet omaan Corvetteesi tehnyt? Voi olla mika vaan tehtaan kuvioista poikkeava muutos. Mulla on toi EFI:n istuttaminen tohon isolohkoon, uudet penkit kovana kakkosena
Reply With Quote
  #2  
Old 26.04.2004, 16:01
Paakari's Avatar
Paakari Paakari is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,249
Paakari on oikealla tiellä
No "nuorena" Corvette-friikkinä ja parin kesän kokemuksellaseuraavaa:
Tehonlisäys ja TH-700.
Tuntui että kaikki Ladat meni ohi, ja jollei mennyt niin kabiinissa oli sekkainen melu ettei kuulunut kun koneen HUUTO.
Kaikki ei ihan vielä kasassa mutta...
__________________
A 747 Cab
Reply With Quote
  #3  
Old 26.04.2004, 16:05
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Paakari
No "nuorena" Corvette-friikkinä ja parin kesän kokemuksellaseuraavaa:
Tehonlisäys ja TH-700.
Tuntui että kaikki Ladat meni ohi, ja jollei mennyt niin kabiinissa oli sekkainen melu ettei kuulunut kun koneen HUUTO.
Kaikki ei ihan vielä kasassa mutta...

Jotenkin nyt mennyt ohi etta millaisella Corvettella ajeletkaan? Toi TH700 houkuttelis myos muutamiin omiin kuvioihin...
Reply With Quote
  #4  
Old 26.04.2004, 19:30
Paakari's Avatar
Paakari Paakari is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,249
Paakari on oikealla tiellä


Tässä on kärry kolme vuotta sitten Kalajoella.
Muutoksia ei ole tullut hirveemmin, mitä nyt ylläpitoa senkin edestä.
=Puukolla rättiin reikä :yikes: ja varkausyritys + kaikkea muuta kivaa mitä nyt 30-vuotiaalle sattuu.

Tällä hetkellä pikkulohko on kiilloituksessa ja samalla laatikko vaihtuu 400->700. Kerron lisää kun on valmis.
__________________
A 747 Cab
Reply With Quote
  #5  
Old 27.04.2004, 07:17
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä
 
Join Date: Jan 2004
Location: Madrid
Posts: 4,906
Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Paras muutos omaan silmään lienee turbiinivanteiden vaihto Rally wheelseihin... Toinen kova juttu oli tavaratelineen poisto, vaikka vielä onkin reiät kuidussa niin silti se on parempi ilman parilaa...

Paakari: Tuosta vaihteisto konversiosta kuulisin mieluusti lisää!
Reply With Quote
  #6  
Old 27.04.2004, 07:36
WBBC's Avatar
WBBC WBBC is offline
Konkari
 
Join Date: Mar 2004
Location: Helsinki
Posts: 3,760
WBBC on oikealla tiellä
isoploki ja nahkajakkarat
Reply With Quote
  #7  
Old 27.04.2004, 09:33
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,300
Harri -76 on oikealla tiellä
Ei ole muuta ehtinyt tekemään vielä kuin sinkkaamaan rungon joka on ihan huippuhomma sinänsä ja sit sähköflektit... lämpöongelmista haluan eroon ja nyt uudella tuulitunnelilla varmasti onnistuu kun kaksi spallia keulalla hyrisee
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
Reply With Quote
  #8  
Old 27.04.2004, 09:59
TCC's Avatar
TCC TCC is offline
<
 
Join Date: Jan 2004
Location: Espoo
Posts: 1,456
TCC on oikealla tiellä
taitaa olla sivuputket varsinkin nyt kun sai vaihdettua paremmin virtaavat vaimentajat tilalle , vanhoilla kun ei oikein kuullut onko auto edes käynnissä.
Reply With Quote
  #9  
Old 27.04.2004, 13:46
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Paakari
Tässä on kärry kolme vuotta sitten Kalajoella.
Muutoksia ei ole tullut hirveemmin, mitä nyt ylläpitoa senkin edestä.
=Puukolla rättiin reikä :yikes: ja varkausyritys + kaikkea muuta kivaa mitä nyt 30-vuotiaalle sattuu.

Tällä hetkellä pikkulohko on kiilloituksessa ja samalla laatikko vaihtuu 400->700. Kerron lisää kun on valmis.

Onks toi se Krissen vanha peli? Maailman hienoin avo auto jokatapauksessa! (74-75 vette)
Reply With Quote
  #10  
Old 27.04.2004, 13:47
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Finnshark
Paras muutos omaan silmään lienee turbiinivanteiden vaihto Rally wheelseihin... Toinen kova juttu oli tavaratelineen poisto, vaikka vielä onkin reiät kuidussa niin silti se on parempi ilman parilaa...

Paakari: Tuosta vaihteisto konversiosta kuulisin mieluusti lisää!

Orkkis ralleyt on mun mielest kautta aikain yhdet hienoimmista orkkis vanteista mita mihinkaan autoon on koskaan saanut!
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 04:34.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.