|
|
||||
|
||||
|
Korin ruosteita..
Nonih.. Jospa olis aika taas edetä hommissa ja seuraavana olis vuorossa korin ruosteiden kanssa painiminen
Hiekkapuhallus lienee ainoa järkevä konsti edetä. Onko muita ideoita?? ![]() Eli rungon päälle tulevat peltikotelot näyttää tältä! ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hiekka tai esim se mitä me käytettiin, eli metallirouhe (kuulemman mukaan mukavempi hitsailla jälkeenpäin. KUvassa toi osa näyttää ainakin olevan ihan pelastettavissa, onko vain näköharhaa? |
|
|
||||
|
||||
|
Mites toi noin pahasti on ruosteessa> tosin ei mitenkään toivoton(kuvan perusteella)?
|
||||
|
||||
|
Kai kaikki on pelastettavissa kun aikansa jaksaa turata, ihmisen tekemiähän nämä
Ja sitäpaitsi tämä on oikein kunnon projekti, ei mikään vellihousun tekele Aika kovaa toi on muuten, pintaruostetta suurimmaksi osaksi. Puslan reiät on ruostunut pahiten, sinne joutuu peltiä vaihtamaan. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Aika tutun näköistä,mutta onneksi sinulla tuossa alakuvassa tolpan vieressä näkyy olevan muutama kori asennus juomaa...
Mutta asiaan,itse tein niin että puhalsin palkit puhtaaksi ja maalasin ruosteenestomaalilla.sitten peltisepälle ja taitatin sisäpuolelle koko matkalle u -muotoisen uuden pellin(sinkitty) ja siihen sitten reijät kannakkeille ja hitsillä kanteista kiinni,maalit päälle ja se oli siinä.Tuli siten kaksin kertaiset pellit,ei ehkä paras mahd.vaihto ehto,kun jää rako peltien väliin mutta kestää se nyt ainakin 10 vuotta ja sitten taas kori pois
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itte jouduin kans lisää samaan paikkaan hieman peltiä... tää on niin tätä! Mut niin mukavaa.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Pitäähän osahankintoja jotenkin rahoittaa -> tyhjillä pulloilla, en kai mä muuten noin paljoa jois Quote:
Entäs jos jää vähän ruostetta johonkin hankkalaan kohtaan, onko mitään maalia mikä toimis silloin? Jotain hapokasta vissiin. Saakohan sitä maailmanparasta maalia mahd, Jyväskylästä .. Jos sais vapun aikoihin muutakin aikaan kun pelkkiä tyhjiä pulloja |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ainut positiivinen yllätys tuossa mun tunkiossa on ollut lintuhäkin ruosteettomuus!! Tätähän se harrastaminen on |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nimen omaan> tässä tulee mun mielestä esille se ero tuunaamisen ja rakentamisen välillä! Muuten olisko mahd. nähdä sun projekti... eikö se olekkin jossain Jyväskylän alueella?
|
||||
|
||||
|
Quote:
-Ensin hiekkamyrskyä ruosteisiin. -Kevyt tasoitus hiomapaperilla, laikalla ja millä vaan pääsee käsiksi. -Happis -Kevyt välihionta -Fyller -Mahd. välihionta -Akryylipinta En tiedä onko maailman paras mut tästä lähetään |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|