Ostetaan osat ja tarvikkeet Vara- ja viriosien sekä muiden romppeiden ostoilmoitukset. (Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kirjoittaa tänne viestejä.) |
|
Thread Tools | Search this Thread |
#1
|
||||
|
||||
Tehostamattoman ohjauksen keskitanko
Löytyykö kellään tehostamattoman ohjauksen keski tankoa C kolmoseen -72.
Tarkoitan siis sitä tankoa joka korvaa tehostetun ohjauksen tangon johon tulee tehostin sylinteri kiinni.Joku Rod se on mutta en tiedä tarkemmin,jos vaikka heittäisi vesilintua noilla tehostimen pumpulla ja sylintereillä ja siirtyis kokonaan jäykkään ohjaukseen......
__________________
C3 1972 Z06 2001
- SAVON CORVETTE MAHVIA-
|
#2
|
||||
|
||||
Mikä on syy luopua tehostimesta?
Saattaa olla aika raskas käännellä isolohkoa parkkipaikalla ilman. ...tai miehestähän se on kiinni. |
#3
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
-73 ZL1 matalaviritteinen museovanhus ET 11.14s / 201,23kmh http://www.youtube.com/watch?v=FUejD8TqEjw Stingray & Sea Ray |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
__________________
-73 ZL1 matalaviritteinen museovanhus ET 11.14s / 201,23kmh http://www.youtube.com/watch?v=FUejD8TqEjw Stingray & Sea Ray |
#5
|
||||
|
||||
Mä en edelleenkään tajuu miksi toimivasta tehostimesta pitäisi luopua.
Ei tehostamattomalla vettellä saa p....a sen paremmin kuin tehostetulla. |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Pitäisi löytyä.Mie tarkistan!!! |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Tuli yksinkertaisempi koko ohjauksesta,ei olisi pumppua eikä sylinteriä,ei vika paikkoja lähellekkään niin paljon kun nyt. Ajoin puolet viime kesästä ilman tehostajaa ja tottahan tuo että parkkiksella vähän käännättää mutta ihan ok se menee. Tuon tangon kun vaan saisi jostain niin olisi molemmat,voisi sitten laittaa tehostimen joskus takaisin kun saa kaikki palikat siihen kuntoon että vois laittaa takaisin,meinaan on vähän kaikenlaista rikka säätöä että saa shimmattua hihnalinjat kunnolla kohdalleen,ei hyvä....vaikka onkin GM:n omat kannakkeet niin ei tässä tapauksessa ainakaan ole se kuuluisa bolt on....
__________________
C3 1972 Z06 2001
- SAVON CORVETTE MAHVIA-
|
#8
|
||||
|
||||
Quote:
Jää muutama vika herkkä osa pois tosin se ainut joka jää onkin sitten varmaa kiva korjailtava. |
#9
|
||||
|
||||
"meinaan on vähän kaikenlaista rikka säätöä että saa shimmattua hihnalinjat kunnolla kohdalleen"
Ahaa ymmärrän. Mä muistan kanssa että joku ei meinannut natsata kohdalleen, kun vaihdoin isolohkon ja sen vaatimat tehostinraudat. Sitten yhtäkkiä keksin kääntää jonkun osan toisinpäin ja hops! hihnat olivat täsmälleen linjassa. |
#10
|
||||
|
||||
zz2: "Laittaa tehostetun simpukan."
Sen on paras olla samankokoinen tai pienempi kuin tavallinen. Muuten ei mahdu isolohkon kanssa. On nimittän vain 8,5 milliä tilaa pakosarjan ja simpukan välissä jos on peltisarjat. |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|