FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C2 (vuosimallit 1963-1967)
User Name
Password

C2 (vuosimallit 1963-1967) Corvette C2 - Sting Ray

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 11.05.2006, 14:48
bulldog's's Avatar
bulldog's bulldog's is offline
Aktivisti
 
Join Date: Jan 2004
Location: SwampMan
Posts: 1,233
bulldog's on oikealla tiellä
-63 E ja L

Eli viisaat kertokoon missä kohtaa menee -63:ssa Earlyn ja laten raja?
Reply With Quote
  #2  
Old 12.05.2006, 07:23
bulldog's's Avatar
bulldog's bulldog's is offline
Aktivisti
 
Join Date: Jan 2004
Location: SwampMan
Posts: 1,233
bulldog's on oikealla tiellä
Mitä?! Eikö täällä niin viisaita olekkaan??
Lähinnä valmistusnumeron kohta kiinnostaa...
Reply With Quote
  #3  
Old 12.05.2006, 08:06
KTM's Avatar
KTM KTM is offline
Jo vain vihertää!
 
Join Date: Jan 2004
Location: Pohjois-Pohjanmaa
Posts: 2,277
KTM on oikealla tiellä
Sorry kun töissä ei ole oikeaa kirjallisuutta tarkastaa tuota rajaa, mutta yksi ero tulee heti mieleen. P/A-korkin suojaläppä on earlyssä rollertype ja late veriossa ei. Roller on se, missä on saranan lisäksi tukiktangot ja näiden tukitankojen päässä on pienet nylon rullat.
Reply With Quote
  #4  
Old 12.05.2006, 08:17
bulldog's's Avatar
bulldog's bulldog's is offline
Aktivisti
 
Join Date: Jan 2004
Location: SwampMan
Posts: 1,233
bulldog's on oikealla tiellä
Joo, sivupeileissä on toinen ero jalan muodossa...earlyn jalan kiinnitys-kohta oveen on huomattavasti pidempi. Laten vastaava kohta on aivan pisaran mallinen.

Ja tietenkin pitäis tilata toi bensatankin merkki ja peili. Auto on tällä hetkellä sen verran pitkällä ettei pääse toteamaan kumpi se olis...
Vin-koodi kyllä löytyis.
Reply With Quote
  #5  
Old 12.05.2006, 10:48
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Taitaa mennä tosiaan jossain helmikuun tuotannossa se raja.

Ton korkin ja peilin erojen lisäksi Early avoissa oli pieni pokkaus tossa sivussa. Esim. omassa tota ei ollut.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ht4.JPG
Views:	470
Size:	91.1 KB
ID:	800  
Reply With Quote
  #6  
Old 12.05.2006, 11:35
bulldog's's Avatar
bulldog's bulldog's is offline
Aktivisti
 
Join Date: Jan 2004
Location: SwampMan
Posts: 1,233
bulldog's on oikealla tiellä
Vielä kun tietäis kuukausittaiset valmistusmäärät...
Reply With Quote
  #7  
Old 12.05.2006, 11:46
KTM's Avatar
KTM KTM is offline
Jo vain vihertää!
 
Join Date: Jan 2004
Location: Pohjois-Pohjanmaa
Posts: 2,277
KTM on oikealla tiellä
1963 tuotanto alkoi syyskussa 1962, eli:

1962 syyskuun viimeinen vin# 100675
1962 lokakuun viimeinen vin# 102756
1962 marraskuun viimeinen vin # 104047
1962 joulukuun viimeinen vin # 105972
1963 tammikuun viimeinen vin# 107976
1963 helmikuun viimeinen vin# 109814
1963 maaliskuun viimeinen vin# 111883
1963 huhtikuun viimeinen vin# 114218
1963 toukokuun viimeinen vin# 116409
1963 kesäkuun viimeinen vin# 118524
1963 heinäkuun viimeinen vin# 120990
1963 elokuun viimeinen vin# 121513

Long Island Corvette Supplyn catalogin mukaan homma etenee näin: Fuel filler roller door complete (til june 63) $165.

On line verisio tästä maailman parhaasta luettelosta Mid Year autoihin.
Reply With Quote
  #8  
Old 12.05.2006, 12:02
bulldog's's Avatar
bulldog's bulldog's is offline
Aktivisti
 
Join Date: Jan 2004
Location: SwampMan
Posts: 1,233
bulldog's on oikealla tiellä
ISO KIITOS!!!
Nyt rupee homma etenee.
Reply With Quote
  #9  
Old 12.05.2006, 13:00
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,248
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Mulla on toi "MR -63" valmistettu syyskuussa -62 Eli aika early 63 sitten se on..

--------------------

Edit: siis joulukuussa eikä syyskuussa

Last edited by Corvette63 : 12.05.2006 at 17:20.
Reply With Quote
  #10  
Old 12.05.2006, 17:09
KTM's Avatar
KTM KTM is offline
Jo vain vihertää!
 
Join Date: Jan 2004
Location: Pohjois-Pohjanmaa
Posts: 2,277
KTM on oikealla tiellä
Halkaistaampa hiuksia vielä aiheesta early vai late 1963.

- After production of 30867S116550, the early style gas door was practicaly deleted and was randomly reported on approximately the next 2000 ´63 until about serial number 118500.

- Early Corvettes originally used rearview mirror part number 3821350, until approximately serial number 111133. Revised rearview mirror part number 3839611 entered production between serial numbers 111006 and 111133.

- There were three varieties of steering wheel on 1963 Corvette. Early steerin wheels had circular turning marks on the spokes, which were later changed to radial turning marks, running the lenght of the spokes from end to end. The change in the spoke´s finish took place about the time serial number 118400 was built.

Lainaukset kirjasta: The complete Corvette restoration & technical guide vol. 2 1963 through 1967 by Noland Adams. 455 sivua tiukkaa asiaa, eli kannattaa hankkia.

Muita eroja löytyy pölykapseleiden pinnoituksesta, konepellin nylonisista tärinäpaloista, ht-katon alalaidasta, radioista ja muutamista muista pienemmistä yksityiskohdista.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 02:06.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.