FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27.04.2004, 17:39
Anonymous's Avatar
Anonymous
 
Posts: n/a
350:stä lisää tehoa

Autossani on kärjettömällä sytytyksellä oleva peruskone. hepoja n.200hv?? mitään faktaa asiasta ei ole. Millaisia muutoksia pitäisi tehdä, että saisin kestävän ja toimivan koneen ja tehoja löytyisi n. 300-400hv ja kestääkö TH350 tehon nousun. Teillä varmaan kokemuksia aiheesta.

Ps. ei nyt ajankohtainen, mutta kenties jonain talvena

-A-
Reply With Quote
  #2  
Old 27.04.2004, 19:02
Paakari's Avatar
Paakari Paakari is offline
Konkari
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,249
Paakari on oikealla tiellä
Nähdään Turkuhallilla niin näet yhden ratkaisun
__________________
A 747 Cab
Reply With Quote
  #3  
Old 27.04.2004, 21:02
Anonymous's Avatar
Anonymous
 
Posts: n/a
350:stä lisää tehoa

Quote:
Originally Posted by Paakari
Nähdään Turkuhallilla niin näet yhden ratkaisun

OK

Aihe on ruvennut kiinnostamaan, jostain kumman syystä

Vaihtoehtoja on varmaan muutamia.....
Reply With Quote
  #4  
Old 28.04.2004, 12:23
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Re: 350:stä lisää tehoa

Quote:
Originally Posted by Antti
Autossani on kärjettömällä sytytyksellä oleva peruskone. hepoja n.200hv?? mitään faktaa asiasta ei ole. Millaisia muutoksia pitäisi tehdä, että saisin kestävän ja toimivan koneen ja tehoja löytyisi n. 300-400hv ja kestääkö TH350 tehon nousun. Teillä varmaan kokemuksia aiheesta.

Ps. ei nyt ajankohtainen, mutta kenties jonain talvena

-A-

TH 350 kestaa tehoa yllattavan paljon, joten siita ei kannata ottaa turhia paineita. Monia ns. bolt on paketteja on valmiiks jo mietitty ton 400hp:n saavuttamiseks. Esim. Edelbrockin Performer RPM kit lupee mukavat 420hp, kun kayttaa heidan nokkasatsia, kansia, imusarjaa kaasaria...
Reply With Quote
  #5  
Old 28.04.2004, 15:19
tapio's Avatar
tapio tapio is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2004
Location: Helsinki
Posts: 378
tapio on oikealla tiellä
Tuolta löytyy lisää vaihtoehtoja:

http://www.airflowresearch.com/dyno/chevy_dyno.htm
Reply With Quote
  #6  
Old 28.04.2004, 17:25
Anonymous's Avatar
Anonymous
 
Posts: n/a
Re: 350:stä lisää tehoa

Quote:
Originally Posted by groovyjay
Quote:
Originally Posted by Antti
Autossani on kärjettömällä sytytyksellä oleva peruskone. hepoja n.200hv?? mitään faktaa asiasta ei ole. Millaisia muutoksia pitäisi tehdä, että saisin kestävän ja toimivan koneen ja tehoja löytyisi n. 300-400hv ja kestääkö TH350 tehon nousun. Teillä varmaan kokemuksia aiheesta.

Ps. ei nyt ajankohtainen, mutta kenties jonain talvena

-A-

TH 350 kestaa tehoa yllattavan paljon, joten siita ei kannata ottaa turhia paineita. Monia ns. bolt on paketteja on valmiiks jo mietitty ton 400hp:n saavuttamiseks. Esim. Edelbrockin Performer RPM kit lupee mukavat 420hp, kun kayttaa heidan nokkasatsia, kansia, imusarjaa kaasaria...
Tuolta löytyy lisää vaihtoehtoja:

Tuolta löytyy lisää vaihtoehtoja:

http://www.airflowresearch.com/dyno/chevy_dyno.htm


Kiitos tiedoista Jani ja Tapio

Paljonko tollanen Edelbrockin paketti maksaa Suomessa tai vaihtoehtoisesti tilattuna jenkkilästä ??

-Antti-
Reply With Quote
  #7  
Old 29.04.2004, 07:33
tapio's Avatar
tapio tapio is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2004
Location: Helsinki
Posts: 378
tapio on oikealla tiellä
Edelbrockin RPM -kannet on n. 1200-1300 € / pari, imusarja 200 €, nokka ja nostajat 300-400 € maksimissaan. Kaasarin saa kai 300 €:lla. Näistä saa varmaan jonkun könttialennuksen suosikkimyymälästäsi...
Reply With Quote
  #8  
Old 29.04.2004, 15:30
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Re: 350:stä lisää tehoa

Quote:
Originally Posted by Anonymous
Kiitos tiedoista Jani ja Tapio

Paljonko tollanen Edelbrockin paketti maksaa Suomessa tai vaihtoehtoisesti tilattuna jenkkilästä ??

-Antti-

Itse tilasin koko paketin suoraan jenkeista (www.summitracing.com) ja saastin siina useamman tuhannen ja kaikki tuli suoraan kotiovelle. Nyt on taala viela aika paljon tullut alas siita mita se oli 3 vuotta sitten, mutta silti suomessa hinnat pysyneet aivan samoina!

Lisaa Edelbrockin paketeista;

http://www.edelbrock.com/automotive/powerpack.html
Reply With Quote
  #9  
Old 30.04.2004, 08:06
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,300
Harri -76 on oikealla tiellä
Jos tulevaisuuden suunnitelmat ei pidä sisällään noiden tehojen ylittämistä niin silloin porttaus vain kansille uusi keppi(+mahdollisesti venttiilikoneisto myös) sisään ja kaasari sekä imari Niil pitäis saada jo mahtavat kiksit
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
Reply With Quote
  #10  
Old 30.04.2004, 12:21
tapio's Avatar
tapio tapio is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2004
Location: Helsinki
Posts: 378
tapio on oikealla tiellä
Porttausohjeita tee-se-itse -miehelle:

http://www.sa-motorsports.com/diyport.htm
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 09:23.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.