|
|
||||
|
||||
|
H-putki
Ootteko laittaneet C3:sen pakoputkistoon yhdysputkea.
|
|
|
||||
|
||||
|
En ole laittanut mutta olen miettinyt ja sen verran joku lohkas että Y olisi parempi kuin H, mut perusteita en saanut.
|
||||
|
||||
|
Pankaa suoraan X-Pipe, Valmiita settejä löytyy esim täältä...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/5ZIGE...55 8375QQrdZ1
|
||||
|
||||
|
Viimeisin sana on o-putki
![]() No leikki sikseen, itselläkin on käynyt mielessä x-putken näpertely, alunperin ajatuksena oli hitsailla semmoinen kahdesta taka-akselin ylityspalasta, mutta täyyyy tarkastaa vielä tuo valmiiden osien tarjonta...
|
||||
|
||||
|
Se ainakin mua kiinnostaa aiheessa että onko siitä todella apua ja kuinkapaljon. Sentiedän että jakaa pakopainetta tasaisemmin ja moottorin pitäiti toimia paremmin mutta oikeesti mitä siellä tapahtuu...
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tässä onkin sitten kysymystä kerrakseen On niin älyttömän tapauskohtainen juttu.. Parashan olis jos pääsis dynossa vertailemaan eri versioita. Putken paikka/halkaisia/x/y/h yms.??? |
|
|
||||
|
||||
|
Itsellä tavoitteena lähinnä äänien "siistiminen", mahdolliset tehohyödyt sitten plussaa.
|
||||
|
||||
|
T72: "Itsellä tavoitteena lähinnä äänien "siistiminen", mahdolliset tehohyödyt sitten plussaa."
Sulla on jo hyvin siistit äänet. Yhdysputki ei siisti ääniä silloin kun antaa kunnolla saapasta, vaan se vaimentaa mölyä lähinnä tyhjäkäynnillä. Näin ainakin mä huomasin omasta edellisestä autosta johon hitsattiin yhdysputki. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|