|
|
||||
|
||||
|
Cruising 2.6
Tuota...mulla olis noita DVD keikkoja dynosessiosta tarjolla niille haluaville...voi olla muutama ylimääräinenkin.
Jos kelit sallii niin Olympia terminaalilla varmaan... Mä otan listan mukaan niin katsotaan sitten kenelle joutuu lähettää postitse. Hinta DVD:llä huimat 2,-¤ kpl Nyt ei muuta kun toivota hienoa ilmaa...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vinoparkissa tavataan, tavalla tai toisella! ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Mä voisi pulittaa 2 egee, jos lättyjä on huomenna vielä.
|
||||
|
||||
|
Toivottavasti siellä etelämmässä paistaa illalla aurinko ja saatte aikaan kunnon cruisingin. Ajelkaa miunkin puolesta! Kone alkaa olla paikallaan, ja kun vielä löydän puuttuvat osat, niin sitten ollaan jo aika lähellä tämän kesän tavoitetta. Juhannus taitaa tulla liian aikaisin tänä vuonna, mutta vielä on kesää jäljellä...
|
|
|
||||
|
||||
|
miten ei auto ole vielä valmis, taidankin häipyä ruuvaamaan omia projekteja.
Mulle piti ainakin olla diiviidii Toivottavasti liftaten pääsee perille, jos ei niin kulkeehan ne ratikat ihan vinoparkin vierestä
|
||||
|
||||
|
Quote:
nipalta saattais irrota lainaan niitä muutamia puuttuvia osia, jos alkaa jo ajelemaan olemaan kiire... |
|
|
||||
|
||||
|
Joo, mä tuun hakemaan yhden.
|
|
|
||||
|
||||
|
noniin.. eipä oo enää montaa tuntii
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on vielä muutaman kuukauden vanhat Zainot pinnassa näyttelyn jäljiltä..Ja vielä kiiltää
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla ei meinaa toi zaino lähteä millään pois... Onneks. Se on oikea laiskan vahaajan unelma! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|