|
|
||||
|
||||
|
Ohjausosien irroittelua, vinkkejä kaivataan
Iski tarve irroittaa tehostetun ohjauksen työsylinteri ohjauksen välitangosta sekä 'control valve' irti ohjausvaihteessa kiinni olevasta akselintumpista. Murtohaarukalla näitä palloniveliä tuskin kannattaa hakata, tulee lisää tuhoa... Vastaavasti harakirikauppojen niveljalkaisella ulosvetäjällä ei irtoa kuin hermot..
Onko kenelläkään hyvää vinkkiä tai ehdotusta millaisella ulosvetäjällä tai työkalulla homma onnistuu. Voin myös lainata sopivat työkalut pk -seudulta korvausta vastaan...
|
||||
|
||||
|
lämpöä vaan kauhiasti, tulitikut tahi stendari ei taida riittää. Mä voin vaikka lainata tohotin pulloa jos et ilkeä omaa ostaa.
|
||||
|
||||
|
Sekä -76 että -78 työsylinterit olivat aivan jumissa. Keino jolla ne ainakin lähtivät oli kirveen terä poikittain toiselle puolelle vastakappaleeksi ja sitten vain normaalilla vasaralla taottiin. Tiukassa ne ainakin oli. Yksin lähes mahdoton. Piti olla kaks miestä että saatiin irti.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuollaisella butaanitoholla jo lämmittelin, mutta ei vielä riittänyt... Pitää ottaa viikonloppuna 'take two' ja lisää uskoa, lämpöä ja voimaa...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ne on tosi tiukassa. Isompaa lekaa kehiin... Lämpökin saattaa auttaa.
|
||||
|
||||
|
Minkäverran on öljypohjan alla tilaa noille ohjaus systeemeille. Onko kellään steeroidsia? Sitä vaan ihmettelemään et tuleeko mikään osa noiden moottorin kannake palkkien yläpuolelle (ne runngosta lähtevät sarvet)
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Oho..sehän löytyi helposti
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Löytyykö keneltäkään kuvaa kasassa olevasta autosta altapäin Steeroidsilla? Siis siten että näkis paljonko Steeroidsin ja öljypohjan väliin jää tilaa? Tuo Steeroids olis jossain välissä suunnitelmissa, mutta mahtuuko sinne väliin mun kaikki muut tsydeemit... ![]()
|
||||
|
||||
|
Mulla on tällä hetkellä tyhjä lohko (ja laatikko) rungolla, voin siitä mittailla jos jotain tarttet... tuolta mä ton kuvan löysin, onko noista apuja.. http://www.vetteworksonline.com/steeroids_corvette.htm
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulle kiinnostavin tieto on että pienentääkö tuo Steeroids yhtään pituussuunnassa öljypohjan paksunnoksen (tai se n "säiliön" pystysuoran etuseinän) ja ohjausvimpainten välistä matkaa. Toisinsanoen tuleeko tuo Steeroids mistään kohtaa taaemmas kuin alkuperäinen ohjaussysteemi ilman tehostimen työsylinteriä. Olikohan tarpeeksi epäselvästi sanottu että kukaan ei ymmärrä yhtään mitään...
![]()
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|